loading...
دانلود فیلم های آموزشی
مهدی بازدید : 245 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

ترسی اندرسون اولین فردی است که تمرینات درست بدن را  آموزش میدهد . فیلمهای ورزشی" target="_blank">ورزشی وی همواره در میان بانوان و آقایان از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده است . تردی در فیلم آموزشی جدید خود به نام ورزش برای افراد مبتدی سعی دارد با آموزش ورزش کردن صحیح به بینندگان و طرفداران خود لذت ورزش را بچشاند . تردی گرم کردن بدن را اصل جدا ناپذیر حرکات ورزشی" target="_blank">ورزشی می داند و ابتدا در تمامی آموزشهای خود بر گرم کردن اصولی بدن تاکید دارد .اگر شما علاقه مند دیدن فیلمی آموزشی هستید که روش صحیح ورزش کردن را به شما بیاموزد و دوست دارید با انجام حرکات ورزشی" target="_blank">ورزشی در منزل بر سلامت خود بیافزایید دیدن این فیلم زیبا را از دست ندهید .

مهدی بازدید : 119 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

در این مجموعه شما با چندین روش بستن شال به سبک های مختلف آشنا می شوید . در این مجموعه نحوه بستن شال کاملا ساده و به صورت تصاویر ویدئویی توضیح داده می شود. مژده برای خانمهای اسلامی و  مسلمان که به ظاهر خود اهمیت میدهند . اولین وتنها آموزشی بستن شال و روسری برای بانوان خوش سلیقه . حاوی مدلهای متنوع بستن شال و روسری با ویژیگیهای فرهنگ ایرانیان این محصول شما را جذاب وزیبا می نماید بیاد بسپارید که رمز ماندگاری زیبائی وجذابیت شماست

مهدی بازدید : 611 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

فیلم اموزشی ورزش در خانه تلاش د ارد تا با ارائه روشهای جدید و مثال زدنی روش صحیح ورزش کردن را به ما بیاموزد . این فیلم با بهره گیری از استاد با تجربه ورزشهای هوازی به نام کریس فریتگ  سعی در آموزش درست و مرحله به مرحله حرکتهای ورزشی" target="_blank">ورزشی دارد . شما می توانید با تماشای این فیلم زیبا ورزش کردن با راههای اصولی را بیاموزید و نگران این نکته نباشید که ورزش به شما آسیب برساند . این مجموعه شامل هفت فیلم است که هرکدام از این فیلمها تمرینهای مختلفبدن را شامل میشوددر این فیلم قسمتی به نام آرامش بدن به وسیله یوگا وجود دارد که شما می توانید با انجام حرکات درست یوگا بدن خود را آماده فعالیت کنید .

مهدی بازدید : 106 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

در این فیلم اموزشی بیننده امکان یادگیری آسان حرکات ملایم و از بین بردن سریع درد مفاصل , بهبود تحرک و هماهنگی و کنترل در پاها و عضلات بدن را مشاهده خواهید کرد . پاها و مفاصل انسان می تواند انعطاف پذیری خود را از دست بدهند و باعث رنجش انسان شوند . نشستن در پشت فرمان و یا استفاده از کامپیوتر می تواند دلیل بروز اینگونه دردها باشد . در این فیلم آموزشی شما مشاهده میکنید که چگونه با نرمشی ساده و تنها با انجام حرکاتی ساده میتوان از این ضایعات جبران ناپذیر جلوگیری کنید

مهدی بازدید : 105 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

اس کیو ال سرور مایکروسافت می باشد یک محیط امنی را برای برنامه نویسان و مدیران فراهم می کند که با اطمینان بیشتر بشود نسبت به پیاده سازی اطلاعات و داده ها بر روی پایگاه یا سایت اقدام نمود ، این فیلم آموزشی به شما می آموزد که چگونه نسبت به انتقال فایل بین دو سرور بپردازید هم چنین به شما یاد می دهد که چگونه از سرور SQL  2012 دانلود کنید به جستجوی متن ها بپردازید و خیلی کار های دیگه که شما در مورد این سرور قدرتمند نمیدانید

مهدی بازدید : 112 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

در فیلم آموزشی The Art of Selling What You Make خواهید دید که چگونه می توان با استفاده از هنر ذاتی و خلاقیت با کمترین امکانات وسایلی را ساخت و به فروش رساند ، آموزش توسط خانم تارا جنتیل داده می شود که خود او نیز یک استراتژیست کسب و کار است خواهید آموخت که چگونه بر جنس خود قیمت گذاری کنید و با استفاده از علم روانشناسی آن را به مشتری بفروشید در ضمن یاد میگیرید که چطور چیزهایی مانند صنایع دستی خود را در فروشگاه آنلاین Etsy به فروش برسانیددر این آموزش شما فرا میگیرید که چگونه جنس خود را به بهترین شکل ممکن بفروشید و از قدرت بیان خود استفاده کنید و کمکی هم از علم روانشناسی بگیرید ، امیدوارم از فیلم آموزشی The Art of Selling What You Make استفاده کامل ببرید.

مهدی بازدید : 180 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

سری کامل فیلم های آموزشی زبان انگلیسی آیلتس Study English – IELTS Preparation Series 1-2-3 با بهترین کیفیت به سایت اضافه شد . این مجموعه در 3 سری در دسال های 2005 ، 2008 و 2010 در شبکه Australia network پخش شده که مورد توجه همگان قرار گرفت . این مجموعه آموزش زبان انگلیسی IELTS مجموعه ای از فیلم های آموزشی زبان انگلیسی IELTS Preparation Series می باشد که برای زبان آموزان و علاقمندان دارای مهارت متوسطه متوسطه و پیشرفته پیشنهاد می شود . با استفاده از این مجموعه آموزشی زبان می توانید مهارت ها و استراتژی هایتان را برای فراگیری هر چه بهتر زبان انگلیسی تقویت کنید . در هرکدام از قسمتهای برنامه IELTS Preparation Series 1-2-3 موضوعات و جنبه های گوناگون زبان انگلیسی مورد توجه قرار می گیرد . تماشا کردن ، خواندن و گوش دادن همراه با یادداشات های روزانه می تواند به راهنمایی و تقویت شما کمک بسزایی کند .

مهدی بازدید : 113 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Animating a Mountain Scene Matte Painting in Photoshop and NUKE ، آموزش متحرک سازی نقاشی صحنه مات کوه در فتوشاپ و نیوک یکی دیگر از فیلم های آموزشی شرکت Digital Tutors می باشد که برای ارتقا سطح طراحی های دو بعدی و سه بعدی علاقمندان کار با این دو نرم افزار تهیه و در اختیار شما قرار گرفته است . در این فیلم آموزشی شما با فرآیند طراحی یک فایل دو بعدی در فتوشاپ و انتقال به نیوک برای تبدیل کردن به یک پروژه سه بعدی آشنا می شوید . Ed Lopez که مدرس فیلم آموزشی Animating a Mountain Scene Matte Painting in Photoshop and NUKE می باشد با بیان توضیح درباره روند این دوره کار خود را آغاز می کند و در ادامه به آموزش مباحثی همچون راه انداری اندازه سند ، اضافه کردن کوه ها و لایه های آسمان ، طراحی قلعه و پوشش ، جزئیات نمای قلعه ، ظاهر نهایی قلعه و جزئیات سایه اولیه و … خواهد پرداخت تا شما عزیزان را با این تکنیک ها بطور کامل آشنا کند . شما می توانید برای سرعت بخشیدن در روند فراگیری این تکنیک ها همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود استفاده نموده و تمامی مباحث را بصورت عملی نیز انجام هید .

مهدی بازدید : 124 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Matte Painting for Production ، آموزش نقاشی مات برای تولیدات می باشد که در نوع خود یکی از بهترین آموزش ها در این زمینه است . این فیلم آموزشی که توسط شرکت The Gnomon Workshop تهیه و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است به بیان چگونگی اجرای این تکنیک در نرم افزار Maya و Photoshop خواهد پرداخت و از قابلیت ها و ویژگی های هر یک از این دو نرم افزار بهره خواهد پرفت . Jared Simeth که مدرس فیلم آموزشی Matte Painting for Production می باشد پس از مرور کلی پروژه و روند آموزش در این دوره به شما مباحثی مانند چگونگی راه اندازی پروژه در مایا ، چگونگی نقاشی مات دو بعدی ، یکپارچه سازی دوربین سه بعدی ، آشنایی با تکنیک فراوان کلید زنی ، ایجاد براش های سفارشی ، روشنایی ، راه اندازی بینی و بسیاری موارد دیگر را آموزش خواهد داد تا با بهرگیری از آنها بتوانید به طراحی های بهتر بپردازید . شما عزیزان برای درک بهتر این مفاهیم و همچنین تسریع در فرآیند یادگیری می توانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود در این دوره نیز استفاده نموده و تمامی این موارد رو بصورت عملی نیز انجام دهید .

مهدی بازدید : 124 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Matte Painting Epic Digital Scenery in Photoshop ، آمورش نقاشی مات دیجیتال مناظر حماسی در نرم افزار فتوشاپ می باشد که توسط شرکت Digital Toturs تهیه و در اختیار علاقمندان به کار با Adobe Photoshop قرار گرفته است . این فیلم آموزشی به چگونگی انجام این روش با استفاده از این نرم افزار و نحوه ی بکار گیری ابزار ها برای اینگونه طراحی ها خواهد پرداخت . Sorin Bechira ، مدرس فیلم آموزشی Matte Painting Epic Digital Scenery in Photoshop ، با مقمه و بیان روند کلی این دوره آموزشی کار خود را آغاز می کند و در ادامه شما را با مواردی همچون آشنایی با اصول ترکیب ، چگونگی راه اندازی صحنه ، آشنایی با جزئیات ریز عکس مورد طراحی ، انتخاب تصویر منبع ، تست تصاویر منبع ، ایجاد و برش اشیاء ، چشم انداز ساختمان ، چگونگی ایجاد یک پس زمینه ، چگونگی اضافه کردن جزئیات به عمق ، چگونگی ایجاد برس های سفارشی ، بررسی اصول کلیدی و بسیاری مباحث دیگر که در اینگونه طراحی باید در نظر بگیرید آشنا خواهد ساخت . برای درک بهتر این مباحث می توانید بصورت همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه تمرینی موجود در این دوره استفاده نموده و تمامی موارد مورد بحث را عملی نیز انجام دهید .

تعداد صفحات : 13

درباره ما
دانلود فیلم های آموزشی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,036
  • بازدید ماه : 1,036
  • بازدید سال : 19,959
  • بازدید کلی : 151,760