loading...
دانلود فیلم های آموزشی
مهدی بازدید : 114 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 دانلود فیلم آموزشی ساخت قاب های خیره کننده در افترافکت Digital Tutors Building Stunning Style Frames in After Effects

 

در این مجموعه آموزشی تاکتیک های ساخت فریم برای استایل های مختلف طراحی آموزش داده می شود و سرفصل های گوناگونی نیز برای چگونگی و شروع یک طراحی خوب مطرح می شود. این دوره آموزشی برای افرادی که می خواهند ایده های بیشتری را ببینند بسیار مناسب بوده و می تواند شروعی برای ایجاد افکت های گرافیکی باشد. سطوح و مطالب آموزشی این مجموعه کاملا به روز و جدید بوده و سازگاری کامل را با نسخه آخر این نرم افزار دارد.

مهدی بازدید : 423 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

قبل از حضور چشمگیر رایانه ها و نرم افزار ها در عرصه سینما، فیلم سازان برای ساخت جلوه‌های ویژه سینمایی از مدل‌های گچی، ماکت‌های مقوایی، عروسک‌ها و مدل های کوچک شده استفاده می‌کردند. اما امروزه اگر ساخت یک جلوه در مقابل دوربین بطور زنده غیرممکن یا دارای هزینه زیادی باشد از جلوه های ویژه بصری استفاده می شود. جلوه های ویژه شامل کامپوزیت، روتوسکوپی، انیمیشن، ترکینگ و ... است که اکثراً ساخت آن ها نیز گران قیمت است و به هزینه تولید فیلم های هالیوودی مبلغ چشمگیری می افزاید.
Gnomon School به عنوان مدرسه مجازی آموزش جلوه های ویژه، آموزش های زیادی در زمینه ساخت جلوه های ویژه با نرم افزار ها و ابزارهای مختلف منتشر نموده است و در سال 2011 این مدرسه فیلم های آموزشی منحصر به فردی در قالب کلاس های درسی مجازی منتشر نمود که هر کلاس بر روی یک عنصر مختلف صنعت VFX تمرکز دارد. این کلاس ها در قالب پکیج Gnomon Master Classes 2011 جمع آوری شده است تا در این دوره های آموزشی شما با مفاهیم مطرح و پرکاربرد در زمینه جلوه های ویژه سینمایی آشنا شوید.

مهدی بازدید : 150 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار After Effects بسته نرم افزاری است که توسط شرکت قدرتمن Adobe تهیه و روانه بازار شده است . با استفاده از این نرم افزار فوق حرفه ای میتوان جلوه های ویژه بصری فوق العاده چشم نواز ساخت . این نرم افزار امروزه یکی از مهمترین نرم افزارهای کاربردی در میان تولید کنندگان جلوه های ویژه رایانه ای و فیلمسازان می باشد . یکی از بزرگترین ویزگیهای این نرم افزار گنجاندن کوچکترین نکات و دقیقترین مسایل در جلوه های تصویری استشرکت توست پلاس  در جدیدترین فیلم آموزشی خود این برنامه کاربردی را با جزییات کامل تدریس میکند که امیدواریم این فیلم برای شما دوستداران یادگیری جلوه های ویژه تصویری مفید باشد .

مهدی بازدید : 152 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Introduction To VFX Visual Effects ، آموزش استفاده از VFX یا ویژوال افکت می باشد که توسط شرکت Udemy تهیه و منتشر شده است تا در اختیار علاقمندان قرار بگیرد . یکی از مهم ترین عوامل برای ساخت یک فیلم و ویدئو جلوه های بصری آن می باشد که در این آموزش تلاش شده است استفاده از تکنیک های VFX در ویدئو بطور کامل توضیح داده شود . Ruan Lotter ، مدرس این دوره آموزشی ، تلاش کرده است تا ابتدا با استفاده از نرم افزار های مختلف مبانی اولیه و ساده را توضیح دهد و سپس به سراغ آموزش پیشرفته می رود . در فیلم آموزشی Introduction To VFX Visual Effects به مباحثی از قبیل مقدمه ای بر تکنیک های ویژوال افکت ، مدلسازی ، اصلاح پنل ، کار با 3ds max ، کار با PFtrack ، نور و سایه ، انیمیشن ، کار با لایه ها ، اعمال افکت ها ، کار با افترافتکت ، دوربین در افترافکت ، موسیقی ، ایجاد نور در صحنه ، عناصر 3d فیلم و … پرداخته می شود . شما همچنین می توانید با استفاده از پروژه تمرینی درون این دوره تمام مباحث را بطور عملی انجام دهید .

مهدی بازدید : 132 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Animating Concept Art in After Effects and Photoshop ، آموزشی مفهموم متحرک سازی هنری در نرم افزار افتر افکت و فتوشاپ می باشد که برای علاقمندان به این دور نرم افزار توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر گریده است . این فیلم آموزشی شما را با این مفهوم و چگونگی انجام آن با استفاده از Photoshop و After Effects آشنا خواهد ساخت . Jonathan Lam ، مدرس فیلم آموزشی Animating Concept Art in After Effects and Photoshop ، با بررسی اجمالی این دوره کار خود را شروع می کند و در ادامه به شما مباحثی مانند آغاز پروژه در نرم افزار افتر افکت ، متحرکت سازی چمن ، چگونگی استفاده از جنبش ساده ی انیمیشن ، متحرک سازی جو – دود و ابر ، ایجاد اثرات ظریف باد ، چگونگی متحرک سازی ذرات ، چگونگی ایجاد پرنداد در فاصله ی دور ، ایجاد برگ در فتوشاپ و بسیاری موارد دیگر را آموزش خواهد داد تا بتوانید با فراگیری این تکنیک ها در طراحی های خود از آنها استفاده نمایید . پروژه ی تمرینی موجود در این دوره به شما این امکان را میدهد تا همزمان با دیدن فیلم آموزشی به انجام عملی تمامی موادر مورد بحث بپردازید .

مهدی بازدید : 111 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Exploring the New Features in PFTrack 2015 ، آموزش بررسی ویژگی های جدید نرم افزار پی اف ترک 2015 می باشد که برای علاقمندان به کار با این نرم افزار محبوب توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر گردیده است . در این فیلم آموزشی سعی شده تا قابلیت ها و ویژگی های این نسخه از PFTrack را نسبت به نسخه های قبلی آن را بطور کامل بیان نمایند تا بتوانید با دیدن این قابلیت ها بهتر و راحتر از آن در کار های خود استفاده نمایید . Michael Raphaelovich که مدرس فیلم آموزشی Exploring the New Features in PFTrack 2015 می باشد در ابتدا کار خود را با بیان خلاصه از آموزش در این دوره شروع خواهد نمود و در ادامه بیان مباحثی از قبیل معرفی و آشنایی با ویژگی های جدید رابط کاربری ، آشنایی با ساختمان مش ، چگونگی تکمیل مش ، چگونگی تطابق در حال حرکت یک قطعه فیلم ، تنظیم اتصالات قطعه فیلم و بسیاری موارد دیگر خواهد پرداخت . شما عزیزان می توانید برای درک بهتر این مفاهیم همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود در این دوره استفاده نموده و تمامی موارد مورد بحث را بصورت عملی نیز انجام دهید .

مهدی بازدید : 109 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Creating an Infectious Skin Parasite in CINEMA 4D and After Effects

Creating an Infectious Skin Parasite in CINEMA 4D and After Effects ، فیلم آموزشی ایجاد یک انگا پوست عفونی در سینما فر دی و افترافکت می باشد که توسط شرکت Digital Tutors تهیه و در اخیتار علاقمندان به این دو نرم افزار برای ایجاد اینگونه طراحی ها قرار گرفته است . در این فیلم آموزشی تکنیک های این کار را با استفاده از Cinema 4D – After Effects – Photoshop را بیان می نمایند . Andy Lefton ، مدرس Creating an Infectious Skin Parasite in CINEMA 4D and After Effects ، با مقدمه ای کار خود را آغاز می کند و در ادامه مباحثی از قبیل چگونگی تنظیم صحنه ی سه بعدی ، مدلسازی و انیمیشن شاخکهای ، ساختمان بافت برای مدل سه بعدی ، راه اندازی و نورپردازی صحنه سه بعدی ، چگونگی راه اندازی فیلم در افترافکت و بسیاری موارد دیگر خواهد پرداخت تا شما را بطور کامل با انجام این طراحی آشنا نماید . برای درک بهتر این مباحث می توانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی Creating an Infectious Skin Parasite in CINEMA 4D and After Effectsاز پروژه ی تمرین موجود در این دوره نیز استفاده نمایید و تمامی موارد را بصورت عملی انجام دهید .

مهدی بازدید : 124 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

 


اگر همراه سایت وطن دانلود باشید چندی پیش مجموعه ویژه تمامی فونتهای شرکت Digital Juice را در سایت مشاهده کردید . این مجموعه در واقع آموزش استفاده آن فونتها در برنامه های استادیویی است . در این اموزش نحوه استفاده فونتها در برنامه After Effects به شما اموزش داده میشود .پس از نیاز شدیدی که کاربران وطن دانلود از نبود این آموزش احساس میکردند بر ان شدیم تا این مجموعه را تهیه کنیم .


این اموزش به شما کمک میکند تا یاد بگیرید چگونه در تبلیغات , ویدئو کلیپ ها یا هر کلیپ گرافیکی دیگری از فونتهای شرکت Digital Juice استفاده کنید . همانطور که میدانید نرم‌افزار Adobe After Effects یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده است . این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

مهدی بازدید : 150 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (2)

نام مجموعه ای بی نظیر از کمپانی Video Copilot می باشد که شامل موارد بسیار زیادی برای کاربرد حرفه ای شما در نرم افزار Adobe After Effects 6.5 , 7.0 می باشد. کاربردهای این مجموعه ، در ساختن تریلرهای فیلم ها ، ویدیوهای تبلیغاتی ، استفاده به عنوان پس زمینه برای صفحات مصاحبه ای در استودیوهای با پس زمینه سبز ، میکس و مونتاژ المان ها برای ساختن طراحی های منحصر به فرد می باشد. از جمله ویژگی های این مجموعه می توان به ۲۰ پس زمینه ویدیویی از پیش ساخته شده ،  انیمیشن های ۳۰ثانیه ای که قابل تکرار هستن ، قابلیت اجرای سریعتر در هنگام اجرای فایل های پروژه ای اشاره کرد. این مجموعه همچنین شامل فیلم های با فرمت Mov می باشد که کیفیت آن ها HD 1920×1080 و یا ۹۶۰×۵۴۰ می باشد. همچنین کاتالوگ هایی در این مجموعه بی نظیر برای شما آماده شده که می توانید به هرچه زیباتر شدن فعالیت های ویدیویی شما کمک کند.

مهدی بازدید : 122 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

ادوبی افتر افکتس (Adobe After Effects)‏ یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی، ساخت جلوه های ویژه سینمایی و گرافیک های متحرک است. این نرم افزار کاربران امکان طراحی تصاویر متحرک را با افکت های مختلف را می دهد و می توان در امور مختلف مانند فیلم، کارتون، ویدیوهای موبایل و اینترنت و ... استفاده نمود و یا بر روی فیلم ها و فایل های ویدیویی خود با فرمت های مختلف، افکت های جذاب ایجاد کنید و بر زیبایی آن ها بیفزایید و در نهایت ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید.
در دوره آموزشی Elephorm Maitrisez After Effects CS6  Techniques Avancees شما با قابلیت های اساسی و کلیدی و همچنین تکنیک های پیشرفته در نرم افزار افتر افکت آشنا می شوید.


مهدی بازدید : 133 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی شرکت Digital Tutors به شما نحوی متحرک سازی یک لوگو با استفاده از ذرات رنگی آموزش داده می شود که برای یادگیری آن آشنایی با نرم افزار محبوب افترافکت ضروری است .نرم‌افزار اَدوبی افتر افکت نسخه اول این نرم‌افزار توسط شرکت هنر و فناوری آمریکا در سال ۱۹۹۳ عرضه شد. نسخه دوم ۱۹۹۴ در همین سال کمپانی ادوب شرکت فوق را خرید و نرم‌افزار «ادوب افتر افکتس ۳» به بازار عرضه شد. نرم‌افزار پیج‌میکر نیز از همین کمپانی در ۱۹۹۴ خریده شد.تمام اتفاقات تاریخی فوق در سال ۲۰۰۴ (میلادی) برای نرم‌افزار ادوبی آدیشن (Adobe Audition) اتفاق افتاد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

مهدی بازدید : 114 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

برای اولین بار در سایت های ایرانی فیلم آموزشی After Effects CC  را برای شما آماده کردیم که میتوانید آن را از سرورهای پرقدرت دانلودفارسی دریافت نمایید . این مجموعه برای کاربران مبتدی بسیار مفید بوده و به راحتی شروع کار با نرم افزار افتر افکت را می آموزند . در این مجموعه آموزش که بصورت قدم به قدم توضیح داده میشود  پروژه های آماده نرم افزار افتر افکت هم قرار داده شده است . در این فیم آموزشی افتر افکت بیشتر بر روی رندرینگ تمرکز شده است

مهدی بازدید : 101 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

آموزش ویدئویی و فایل آماده افتر افکت پوشاندن صحنه با ابر و نوربراق |384 مگابایت | همراه با پیش نمایش | فرمت AVI & AEP & MOV & FLV & JPG

 

مهدی بازدید : 18515 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه ای از کامل ترین و جدید ترین پلاگین های حرفه ای نرم افزار قدرتمند افتر افکت -این پلاگین برای CS5 و می باشد. این مجموعه ی کامل ترین و کمیاب ترین پلاگین های افتر افکت میباشد که هر یک از این پلاگین ها در مارکت های خارجی بیش از 100 دلار به قروش میرسد .

Adobe After Effects CS5 نرم‌افزاری قدرتمند از کمپانی Adobe می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت تصاویر متحرک با افکت‌های مختلف حرکتی می باشند.این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

مهدی بازدید : 105 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

در این پست برای شما کاربارن محترم مجموعه ای از 100 پروژه آموزش نرم افزار Adobe Afters Effects را آماده کرده ایم که بوسیله آن می توانید به یک کاربر حرفه ای در این نرم افزار تبدیل شوید . این مجموعه آموزشی شامل سه بخش جداگانه می باشد که در هر بخش آن شما با مفاهیم مختلفی آشنا خواهید شد .

درباره ما
دانلود فیلم های آموزشی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,009
  • بازدید ماه : 1,009
  • بازدید سال : 19,932
  • بازدید کلی : 151,733