loading...
دانلود فیلم های آموزشی
مهدی بازدید : 125 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

این مجموعه آموزشی به آموزش سبک جدیدی از نقاشی و ماتینگ می پردازد که با تازگی توسط غول عکسای دنیا یعنی cmiVFX تولید و گسترش داده شده است. شما با تکنیک های زیادی در این مجموعه آشنا می شوید که کمک می کند بتوانید نقاشی های دیجیتال را تولید کرده و المان های مختلف فتوشاپ را روی آنها اعمال کنید. سطوح مختلفی از مهارت ها در این مجموعه آموزش داده شده و مناسب افراد مبتدی تا حرفه ای می باشد.

مهدی بازدید : 113 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Animating a Mountain Scene Matte Painting in Photoshop and NUKE ، آموزش متحرک سازی نقاشی صحنه مات کوه در فتوشاپ و نیوک یکی دیگر از فیلم های آموزشی شرکت Digital Tutors می باشد که برای ارتقا سطح طراحی های دو بعدی و سه بعدی علاقمندان کار با این دو نرم افزار تهیه و در اختیار شما قرار گرفته است . در این فیلم آموزشی شما با فرآیند طراحی یک فایل دو بعدی در فتوشاپ و انتقال به نیوک برای تبدیل کردن به یک پروژه سه بعدی آشنا می شوید . Ed Lopez که مدرس فیلم آموزشی Animating a Mountain Scene Matte Painting in Photoshop and NUKE می باشد با بیان توضیح درباره روند این دوره کار خود را آغاز می کند و در ادامه به آموزش مباحثی همچون راه انداری اندازه سند ، اضافه کردن کوه ها و لایه های آسمان ، طراحی قلعه و پوشش ، جزئیات نمای قلعه ، ظاهر نهایی قلعه و جزئیات سایه اولیه و … خواهد پرداخت تا شما عزیزان را با این تکنیک ها بطور کامل آشنا کند . شما می توانید برای سرعت بخشیدن در روند فراگیری این تکنیک ها همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود استفاده نموده و تمامی مباحث را بصورت عملی نیز انجام هید .

مهدی بازدید : 124 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Matte Painting for Production ، آموزش نقاشی مات برای تولیدات می باشد که در نوع خود یکی از بهترین آموزش ها در این زمینه است . این فیلم آموزشی که توسط شرکت The Gnomon Workshop تهیه و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است به بیان چگونگی اجرای این تکنیک در نرم افزار Maya و Photoshop خواهد پرداخت و از قابلیت ها و ویژگی های هر یک از این دو نرم افزار بهره خواهد پرفت . Jared Simeth که مدرس فیلم آموزشی Matte Painting for Production می باشد پس از مرور کلی پروژه و روند آموزش در این دوره به شما مباحثی مانند چگونگی راه اندازی پروژه در مایا ، چگونگی نقاشی مات دو بعدی ، یکپارچه سازی دوربین سه بعدی ، آشنایی با تکنیک فراوان کلید زنی ، ایجاد براش های سفارشی ، روشنایی ، راه اندازی بینی و بسیاری موارد دیگر را آموزش خواهد داد تا با بهرگیری از آنها بتوانید به طراحی های بهتر بپردازید . شما عزیزان برای درک بهتر این مفاهیم و همچنین تسریع در فرآیند یادگیری می توانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود در این دوره نیز استفاده نموده و تمامی این موارد رو بصورت عملی نیز انجام دهید .

مهدی بازدید : 124 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Matte Painting Epic Digital Scenery in Photoshop ، آمورش نقاشی مات دیجیتال مناظر حماسی در نرم افزار فتوشاپ می باشد که توسط شرکت Digital Toturs تهیه و در اختیار علاقمندان به کار با Adobe Photoshop قرار گرفته است . این فیلم آموزشی به چگونگی انجام این روش با استفاده از این نرم افزار و نحوه ی بکار گیری ابزار ها برای اینگونه طراحی ها خواهد پرداخت . Sorin Bechira ، مدرس فیلم آموزشی Matte Painting Epic Digital Scenery in Photoshop ، با مقمه و بیان روند کلی این دوره آموزشی کار خود را آغاز می کند و در ادامه شما را با مواردی همچون آشنایی با اصول ترکیب ، چگونگی راه اندازی صحنه ، آشنایی با جزئیات ریز عکس مورد طراحی ، انتخاب تصویر منبع ، تست تصاویر منبع ، ایجاد و برش اشیاء ، چشم انداز ساختمان ، چگونگی ایجاد یک پس زمینه ، چگونگی اضافه کردن جزئیات به عمق ، چگونگی ایجاد برس های سفارشی ، بررسی اصول کلیدی و بسیاری مباحث دیگر که در اینگونه طراحی باید در نظر بگیرید آشنا خواهد ساخت . برای درک بهتر این مباحث می توانید بصورت همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه تمرینی موجود در این دوره استفاده نموده و تمامی موارد مورد بحث را عملی نیز انجام دهید .

مهدی بازدید : 132 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Animating Concept Art in After Effects and Photoshop ، آموزشی مفهموم متحرک سازی هنری در نرم افزار افتر افکت و فتوشاپ می باشد که برای علاقمندان به این دور نرم افزار توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر گریده است . این فیلم آموزشی شما را با این مفهوم و چگونگی انجام آن با استفاده از Photoshop و After Effects آشنا خواهد ساخت . Jonathan Lam ، مدرس فیلم آموزشی Animating Concept Art in After Effects and Photoshop ، با بررسی اجمالی این دوره کار خود را شروع می کند و در ادامه به شما مباحثی مانند آغاز پروژه در نرم افزار افتر افکت ، متحرکت سازی چمن ، چگونگی استفاده از جنبش ساده ی انیمیشن ، متحرک سازی جو – دود و ابر ، ایجاد اثرات ظریف باد ، چگونگی متحرک سازی ذرات ، چگونگی ایجاد پرنداد در فاصله ی دور ، ایجاد برگ در فتوشاپ و بسیاری موارد دیگر را آموزش خواهد داد تا بتوانید با فراگیری این تکنیک ها در طراحی های خود از آنها استفاده نمایید . پروژه ی تمرینی موجود در این دوره به شما این امکان را میدهد تا همزمان با دیدن فیلم آموزشی به انجام عملی تمامی موادر مورد بحث بپردازید .

مهدی بازدید : 94 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

تا کنون مجموعه های متنوعی که به آموزش بخش های مختلف نرم افزار فتوشاپ می پرداختند به بخش فیلم های آموزشی سایت ارم دانلود اضافه شد اما در این پست قصد داریم یک آموزش ویژه و جامع فتوشاپ که محصول سال ۲۰۱۴ نیز می باشد را به شما هم میهنان گرامی و علاقه مندان به یادگیری نرم افزار فتوشاپ معرفی کنیم.  مجموعه ی حاضر کاری از شرکت معتبر Class on Demand بوده و در آن قسمت های مختلف نرم افزار فتوشاپ همراه با مثال های تصویری متعدد آموزش داده می شود. فیلم آموزشی Complete Training for Adobe Photoshop CS6 از ۷ سرفصل کلی تشکیل می شوند که عبارتند از کار با ابزار ها، معرفی ابزار ها، آموزش های ۳D، آموزش رنگ بندی، نوع طراحی، صفحه بندی، طراحی گرافیکی، نوع ویرایش و ساخت تصاویر. تماشای این پکیج آموزشی ویژه را به همه ی علاقه مندان به کارهای گرافیکی و طراحی علی الخصوص علاقه مندان به یادگیری تخصصی نرم افزار فتوشاپ توصیه می کنیم. در ادامه می توانید اطلاعات دانلود این فیلم آموزشی را مشاهده کنید.

مهدی بازدید : 118 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

این آموزش تصویری شامل 10 درس می باشد، که در هر کدام از این درس ها تکنیک های مختلفی آموزش داده شده است. این برنامه آموزشی به صورتی است که تازه کارها هم می توانند از آن استفاده کنند. همچنین این مجموعه شامل یک کتابخانه الگوها (textures) با بیش از 50 الگو با رزولوشن 12.7 مگا پیکسل نیز می باشد.

مهدی بازدید : 112 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه عظیم Photoshop Top Secret ، یکی از معروف ترین دوره های آموزش فتوشاپ در دنیاست. نسخه اصلی این مجموعه، حاوی 6 حلقه DVD بوده و در امریکا با قیمت 240 دلار به فروش میرسد.

این مجموعه آموزشی شامل آموزش گام به گام تکنیک های مختلف فتوشاپ است. چیزی که این مجموعه را از سایر دوره های آموزش فتوشاپ متمایز میکند، کار روی پروژه های منحصر به فردی است که فقط و فقط در این مجموعه آموزش داده شده است.

مهدی بازدید : 110 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

 

یکبار دیگر سایت وطن دانلود یک مجموعه اموزشی دیگر برای فتوشاب را برای دانلود اماده کرده است .

این مجموعه آموزشی که به تازگی از شرکت TotalTraningآماده شده است کلیه اصول اساسی PhotoShop CS5 را آموزش میدهد که برای کابران مبتدی و همچنین اندسته از کابرانی که میخواهند به تازگی به نسخه جدید نقل مکان کنند ، مناسب است .

شما می توانید با دنبال کردن این مجموعه آموزشی در زمان خود صرفه جویی کرده ، و اصول اساسی در استفاده از ابزاهای فتوشاب ، منوها ، ویژگیهای جدید ، لایه ها ، ماسکها ، نحوه رتوش کردن ، کار با Smart Object ها ، و ... چندین و چند قابلیت دیگر را به صورت فرا بگیرید

درباره ما
دانلود فیلم های آموزشی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,032
  • بازدید ماه : 1,032
  • بازدید سال : 19,955
  • بازدید کلی : 151,756