loading...
دانلود فیلم های آموزشی
مهدی بازدید : 299 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

هنگام وقوع حادثه، آگاهی از مجموعه اقدامات و مراقبت های (جسمی یا روحی) لازم می تواند موجب جلوگیری از مرگ، پیشگیری و جلوگیری از پیشرفت ضایعات، صدمات و عوارض بعدی و یا کاهش درد و رنج مصدوم پیش از ارجاع به پزشک و پیش از انتقال به مراکز درمانی شود. بنابراین داشتن دانش کافی از کمک های اولیه می تواند کمک کند تا ضمن تدارک امکانات درمانی برای بیمار و یا رساندن بیمار به محلی که این‌گونه تدارکات در آن فراهم است (مثل بیمارستان)، اقداماتی را در حد توان برای بهبود حال بیمار انجام دهید. جان کلت (John Klatt) در فیلم آموزشی Basic First Aid Training کلیه تکنیک های کمک های اولیه را به صورت عملی به شما نشان می دهد تا با چگونگی انجام اقدامات پزشکی لازم در اولین دقایق بروز آسیب دیدگی آشنا شده و قادر به بکارگیری آن ها باشید. جان کلت یکی از افسران ارتش آمریکا و بنیانگذار موسسه امنیت آمریکایی (American Safety) می باشد که در فیلم های آموزشی خود با توجه به علم و تجربه ای که کسب نموده است، به بهترین شیوه ممکن کمک های اولیه را به شما آموزش می دهد.

مهدی بازدید : 235 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

در این دوره های آموزشی شرکت لیندا ، Aaron به شما تمام نکات و ویژگی های لازم برای شروع ساخت پروژه های ۳D با نرم افزار محبوب ۳Ds Max 2015 را نشان می دهد . تکنیک ها و راه های ایجاد مدل های پیشرفته با استفاده از خطوط ، اشکال و .. به شما آموزش داده می شود . سطح این آموزش های مقدماتی می باشد . تری‌دی‌اس‌مکس بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه‌های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی‌های میانجی متفاوت نظیر Yost، Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.

مهدی بازدید : 258 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

راهنمای تگ ها و کدهای رزبلاگ

راهنمای تگ ها و کدهای رزبلاگ برای طراحی و تغییر قالب وبلاگ

 

برای طراحی قالب های رزبلاگ شما می توانید در کنار تگ های html ، از تگ ها و کدهای رزبلاگ برای دسترسی به مطالب و اطلاعات وبلاگ خود استفاده نمایید.

div> تگ های رزبلاگ : شامل 2 تگ بلاک (Block) و چرخه (Loop) می باشد که این تگ ها به شکل <RB:BlockNAME_Block> و <RB:BlockNAME_Loop> آغاز شده و به شکل های </RB:BlockNAME_Block> و </RB:BlockNAME_Loop> بسته می شوند . که در آنه به جای BlockNAME نام بلاک قرار می گیرد.

کدهای رزبلاگ : کدهای رزبلاگ ، عبارتهایی هستند که ب استفاده از آنه می توانید به مقادیر ، محتویات و اطلاعات مختلف وبلاگ خود دسترسی داشته باشید . کدهای رزبلاگ به شکل استفاده می شوند که در آنه به جای CODENAME نام کد قرار می گیرد . به طور مثال کد دانلود فیلم های آموزشیحاوی عنوان وبلاگ می باشد.

مهدی بازدید : 103 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

در این مجموعه آموزشی عظیم به صورت کاملا پیشرفته نرم افزار اکسل ۲۰۱۰ شرکت مایکروسافت آموزش داده می شود که شامل تصاویری مبتنی بر پروژه خواهد بود. شما با استفاده از این مجموعه به سرعت می تواند مهارت های مربوط به برنامه های کاربردی دنیای پیرامون خود را آموخته و استفاده کنید. شما با این سری آموزشی به همراه مربی آموزشی می توانید مطالبی اجمالی و آموزنده ای رل با کیفیت پخش قوی و پیشرفته داشته باشید و توانایی یادگیری بصری خود را نیز بهبود بخشید.. فایل های برنامه بیشتر فرایند یادگیری داشته و با ارائه یک درجه اقتباس عالی شکل دیگر و منحصربفردی از آموزش پیشرفته اکسل ۲۰۱۰ را ارائه خواهد داد. هم اکنون می توانید مجموعه آموزشی پیشرفته اکسل ۲۰۱۰ را به همراه پروژه های آماده از سایت دانلودها دریافت نمایید.

مهدی بازدید : 124 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

فیلم مستند آموزشی شعبده بازی و سحر و جادو بسیار ساده توسط مایکل ماکسول تهیه شده و به شما برخی از بزرگترین کلاه برداری ها را که توسط شعبده و سحر و جادو انجام گرفته را بصورت استادانه می آموزد . این مجموعه شامل 18 اثر شگفت انگیز می باشد .

مهدی بازدید : 145 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

آموزش سگها در وهله اول مهمترین کار برای نگهداری سگها می باشند که باید آن را فرا بگیرید . آنچه در این مجموعه آموزشی می آموزید درک کامل از فلسفه آموزش سگها می باشد . در این ویدوئو بصورت پایه از شروع همه چیز را در مورد آموزش سگها فرا می گیرید . رفتارهای بد و مشکل دار ، ایجاد خط مرز و امنیت ، آموزش شنا به سگها و … به شما بصورت گام به گام آموزش داده می شود .

مهدی بازدید : 130 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه آموزشی سیگار را برای همیشه ترک کنید Stop Smoking Forever 5.0 Subliminal جدیدترین و کاملترین مجموعه آموزشی مالتی مدیا ترک سیگار برای کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند و می خواهند دوباره آن را بدست آورند مناسب می باشد . در این مجموعه آموزشی که بصورت مالتی مدیا ساخته شده باعث استفاده برخی از پیشرفت های اخیر در تحقیقات و تجربه به نحوه کار کردن مغیز ، ذهن ، و تعامل آن ها بین بدن به  در نرم افزار به کار برده شده است

مهدی بازدید : 133 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

امروزه تمامی مردم اعم از پیر و جوان به بدن خود صدمات جبران ناپذیری وارد میکنند . صدماتی که بوسیله ی ورزشهای نامناسب و فشار بیهوده بر بدن اعمال میشود . خیلی از مردم این نکته را نمی دانند که فشار بیهوده و حرکات اشتباه ورزشی" target="_blank">ورزشی می تواند در بلند مدت چه آسیبهایی بر بدن یک انسان سالم وارد نماید . اسکات سونان مربی کارکشته آمریکایی تلاش دارد تا دراین فیلم آموزشی راه صحیح ورزش کردن را به هر فرد بیاموزد .حرکاتی که اسکات در این مجموعه ارائه می دهد بسیار ساه و روان است و برای هر فردی با هر اندامی مناسب است . با انجام صحیح حرکات می توانید به فرم ایده ال خود برسید .

مهدی بازدید : 110 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

تری لافلین یکی از شناگران معروف در دنیا پس از 40 سال شنا در دریاهای آزاد تصمیم گرفته است تا خود را تبدیل به یک شناگر قابل و همه فن حریف کند . وی در 55 سال از زندگی خود این تصمیم حیاتی را گرفته است . تمرینهای حرفهای او از سوی خودش پرواز برای بدن نام گرفته است . به شما که علاقمندان اموزش شنا توصیه می شود این فیلم اموزشی را از دست ندهید ویژگی های فیلم آموزشی Better Fly for Every Body :

- در هر بخش تری با تکرار تمرین و توضیحات کامل سعی در آموزش شنا به همه دارد

- قرار دادن دوربین در زیر آب و نشان دادن دقیق حرکات در نماهای که بدن زیر آب قرار دارد

مهدی بازدید : 110 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

پروتکل TCP/IP یک مدل مرجع اینترنتی می باشد . این پروتکل برای طراحی شبکه کامپیوتر است . TCP/IP در سال 1970 بوسیله DARPA ساخته شده است . مدل اصلی TCP/IP از 4 لایه تشکیل شده است . این پروتکل مهمترین برنامه است که بر روی شبکه های رایانه ای استفاده شده است . اینترنت به عنوان بزرگترین شبکه موجود در جهان بوسیله این پروتکل با دستگهای مختلف ارتباط برقرار میکند این پروتکل مبتنی بر سیستم عامل ویندوز نوشته شده است در این فیلم آموزشی شما با این پروتکل آشنا می شوید و می توانید مفاهیم مربوط به این برنامه را به راحتی فرا بگیرید .

ویژگی فیلم آموزشی  InfiniteSkills Learning TCP/IP :

مهدی بازدید : 119 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

در این مجموعه شما با چندین روش بستن شال به سبک های مختلف آشنا می شوید . در این مجموعه نحوه بستن شال کاملا ساده و به صورت تصاویر ویدئویی توضیح داده می شود. مژده برای خانمهای اسلامی و  مسلمان که به ظاهر خود اهمیت میدهند . اولین وتنها آموزشی بستن شال و روسری برای بانوان خوش سلیقه . حاوی مدلهای متنوع بستن شال و روسری با ویژیگیهای فرهنگ ایرانیان این محصول شما را جذاب وزیبا می نماید بیاد بسپارید که رمز ماندگاری زیبائی وجذابیت شماست

مهدی بازدید : 111 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

در فیلم آموزشی The Art of Selling What You Make خواهید دید که چگونه می توان با استفاده از هنر ذاتی و خلاقیت با کمترین امکانات وسایلی را ساخت و به فروش رساند ، آموزش توسط خانم تارا جنتیل داده می شود که خود او نیز یک استراتژیست کسب و کار است خواهید آموخت که چگونه بر جنس خود قیمت گذاری کنید و با استفاده از علم روانشناسی آن را به مشتری بفروشید در ضمن یاد میگیرید که چطور چیزهایی مانند صنایع دستی خود را در فروشگاه آنلاین Etsy به فروش برسانیددر این آموزش شما فرا میگیرید که چگونه جنس خود را به بهترین شکل ممکن بفروشید و از قدرت بیان خود استفاده کنید و کمکی هم از علم روانشناسی بگیرید ، امیدوارم از فیلم آموزشی The Art of Selling What You Make استفاده کامل ببرید.

مهدی بازدید : 111 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Exploring the New Features in PFTrack 2015 ، آموزش بررسی ویژگی های جدید نرم افزار پی اف ترک 2015 می باشد که برای علاقمندان به کار با این نرم افزار محبوب توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر گردیده است . در این فیلم آموزشی سعی شده تا قابلیت ها و ویژگی های این نسخه از PFTrack را نسبت به نسخه های قبلی آن را بطور کامل بیان نمایند تا بتوانید با دیدن این قابلیت ها بهتر و راحتر از آن در کار های خود استفاده نمایید . Michael Raphaelovich که مدرس فیلم آموزشی Exploring the New Features in PFTrack 2015 می باشد در ابتدا کار خود را با بیان خلاصه از آموزش در این دوره شروع خواهد نمود و در ادامه بیان مباحثی از قبیل معرفی و آشنایی با ویژگی های جدید رابط کاربری ، آشنایی با ساختمان مش ، چگونگی تکمیل مش ، چگونگی تطابق در حال حرکت یک قطعه فیلم ، تنظیم اتصالات قطعه فیلم و بسیاری موارد دیگر خواهد پرداخت . شما عزیزان می توانید برای درک بهتر این مفاهیم همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود در این دوره استفاده نموده و تمامی موارد مورد بحث را بصورت عملی نیز انجام دهید .

مهدی بازدید : 146 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

در این پست قصد داریم یک مجموعه ی آموزشی منحصر به فرد و بسیار کم یاب را به شما هم میهنان گرامی مخصوصا علاقه مندان به خیاطی معرفی کنیم.  مجموعه «Singer Ready, Set, Sew» یک پکیج ویژه ی آموزش خیاطی می باشد که توسط گروه صنعتی سنیجر تهیه و ارائه شده است. این خود آموز به مرور تکنینک های ضروری خیاطی می پردازد و موجب می شود که از چرخ خیاطی خود به نوعی دیگر و در سطحی دیگر استفاده نمایید. همه افراد از دنبال کردن این درس های ساده بهره خواهند برد، چه سطح آنها مبتدی، متوسط و یا پیشرفته باشد.در ادامه می توانید سرفصل های این فیلم آموزش خیاطی، تصاویری از صحنه های مختلف فیلم و اطلاعات دانلود را مشاهده کنید.

مهدی بازدید : 111 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

در این پست قصد داریم فیلم آموزش «کوتاه کردن و رنگ کردن مو» که کاری از مرکز آموزش تونی و گای می باشد را به شما هم میهنان گرامی معرفی کنیم. تونی و گای (TONI & GUY) یک سیستم مد موی جهانی و مرکز آموزش بازرگانی است که در بریتانیا در سال ۱۹۶۳ از سوی برادران گیوسیپ (تونی) و گائتانو (گای) ماسکولو تاسیس شد. آنان بعدها از سوی برادران جوان تر برونو و آنتونی ماسکولو پیوستند. این مرکز که صاحب بیش از چهارصد سالن زیبایی در سراسر جهان می باشد،تا کنون برنده ی بیش از ۵۰ جایزه ی مدل موی انگلیسی، ۱۱ مرتبه برنده ی جایزه بهترین تیم هنرمند انگلیسی، ۳ مرتبه برنده ی جایزه بهترین آرایشگر انگلیسی سال، ۷ مرتبه برنده ی جایزه ی وارد کننده مدل موی جدید شده است. مجموعه ی آموزشی حاضر با عنوان «TONI & GUY: Synchronise» که کاری از مرکز تونی و گای می باشد، شامل دو مجموعه آموزشی پیشرفته کوتاهی و رنگ موی ۶ زن و کوتاهی موی دو مرد را مرحله به مرحله مشخص می نماید. در این فیلم آموزشی شما یاد خواهید گرفت که پس از کوتاه کردن مو از چه رنگی استفاده کنید تا مناسب با مدل کوتاهی مو که انتخاب کرده اید باشد تا کاملآ رنگ و مدل کوتاهی مو با یکدیگر هماهنگ باشند.

مهدی بازدید : 135 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

Education and training Dog ، فیلم آموزشی نگهداری و تربیت سگ می باشد که توسط چند شرکت مشهورد در این زمینه مانند K9 تهیه و در اختیار علاقمندان به کار قرار گرفته است تا بتوانند با مبانی این کار آشنا شوند . در این فیلم آموزشی به بیان روش های چگونگی تربیت سگ های مختلف با نژاد های مختلف خواهند پرداخت . فیلم آموزشی Education and training Dog به شما روش هایی مانند اینکه چگونه یک سگ را برای نگهبانی ، شکار ، خانگی و غیره را آموزش خواهد داد تا بتوانید به سادگس سگ خود را مورد تعلیم و تربیت قرار داده و باب میل خود کنید . Education and training Dog شامل مباحثی از قبیل Attack Dog Training – Aggression Rehab Training – Dog training tips and lessons Obedience Training with Halti Type Collar و مباحث بسیار دیگری می شود که شما را در اجرای این کار یاری میکند . همچنین این مجموعه شامل نشان دادن تاثیرات برخی از این آموزش ها می باشد تا ببینید در طول زمان به چه نتیجه ای خواهید رسید . این دوره یکی از کامل ترین دوره های آموزش سگ می باشد که تاکنون تهیه و منتشر گردیده است .

مهدی بازدید : 115 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

این مجموعه قدرتمند، یک سری آموزشی متفاوت است که به معرفی و آموزش تکنیکهای فیلمبرداری و اعمال جلوه های ویژه بصری در سطح بسیار پیشرفته (هالیوودی) می پردازد. در این مجموعه با مواردی نظیر تکنیکهای فیلم برداری بر روی پرده سبز (Green Screen)، مارکرهای ردیابی (Tracking Markers)، فتوگرامتری و عمق میدان دید، تکثیر جمعیت و اشیا، تکنیکهای نورپردازی، سایه سازی و بازتابها، مدل سازی شخصیت، ترکیبها، استفاده از Matteها، کنترل و ثبت حرکت، تکنیکهای تشخیص چهره، حذف سوژه های مزاحم، ساخت و طراحی پرده های کروماکی، ایجاد شفافیت، راکشن ها، کار با ذرات و مایعها و … آشنا خواهید شد و بدون شک در زمینه فیلمبرداری پیشرفته و ساخت جلوه های ویژه راهنمای جامع و بسیار مفیدی خواهد بود.

مهدی بازدید : 122 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

اینبار با یک مجموعه استثنائی برای کارگردان ها و فیلمبردارهای عزیز در خدمت شما هستیم . این اموزش به نحوه استفاده از دوربین های هالیوودی پرداخته و بسیار کاربردی میباشد . همه چیز که یک کارگردان میتواند یک صحنه استثنائی را خلق کند به فیلمبرداری مرتبط است . انها باید خوب بدانند که دوربین ها چطور کار میکنند . شما در واقع با جامع ترین اموزش کارگردانی در جهان روبرو هستید که بیش از 9 ساعت به اموزش کارگردانی انیمیشن 3 بعدی میپردازد . قسمت اول به بخشی از تئاتر هم اشاره دارد . در این مجموعه با اصولی که یک گارگردان بایستی رعایت کند آشنا خواهید شد.اصولی همچون مسدود سازی صحنه ، نورپردازی ، جلوه های ویژه و ... . این دوره توسط مدیر شرکت هولمز یکی از شرکت برتر فیلم سازی و کارگردانی تهیه شده است.حرکات دوربین در پلان های مختلف و تکنیک های مربوط به آن برای احراز بهترین نتیجه تنها گوشه ای از دریای نکات نهفته در این فیلم سه بعدی تماماً شبیه سازی شده می باشد. تمام کسانی که در زمینه ساخت فیلم و دوره های سینمایی فعالیت می کنند می توانند از آموزش های ارائه شده در این مجموعه کمال استفاده را ببرند.

درباره ما
دانلود فیلم های آموزشی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 989
  • بازدید ماه : 989
  • بازدید سال : 19,912
  • بازدید کلی : 151,713