loading...
دانلود فیلم های آموزشی
مهدی بازدید : 188 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی دفاع شخصی و مبارزه سیستما توسط ولادیمیر واسیلی . او یکی از مردانی در جهان است که اسرار مبارزات سیستما را آموزش می دهد . کارشناسان این روش مبارزه را جنبشی عظیم در مبارزات سراسر جهان می دانند . در این فیلم آموزشی شما توسط استادان سیستما دستیابی به مهارتهای شگفت انگیز ، قدرت و استقامت قابل توجه ، استفاده منحصر به فرد از بدن برای دفاع از خود و سرعت عمل بالا را می آموزید . سیستما نیروهای ویژه روسی بودند که در جنگهای متعدد و ماموریت های خطرناک از آنها استفاده می شد .

مهدی بازدید : 242 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

تا کنون مجموعه های متعدد آموزش دفاع شخصی را به سایت ارم دانلود اضافه کردیم و در این پست قصد داریم یک فیلم آموزشی دیگر با همین موضوع را به بخش فیلم های آموزشی ورزشی" target="_blank">ورزشی سایت اضافه کنیم. در این فیلم آموزشی شما با بیش ۱۵۰ تکنیک ساده ولی کاربردی دفاع شخصی، توسط «آلین فورمگو Alain Formaggio» یکی بزرگترین مربیان آموزش هنر های رزمی و نبرد تن به تن جهان آشنا خواهید شد. در این فیلم آموزشی، آلین فورمگو به شما تکنیک های حرفه ای برای دفاع از خود را در دعواهای خیابانی و نبرد تن به تن آموزش می دهد. آموزش هایی که در این مجموعه قرار دارد شامل تمامی شرایط مختلف موجود در درگیری های می باشد، درگیری هایی نظیر درگیری در ناحیه گردن و کتف، درگیری های ناگهانی و حملات از پشت سر، درگیری به وسیله پنجه بوکس ها، درگیری ها با چاقو، درگیری با سلاح های سرد نظیر چوب و میله، درگیری با سلاح های گرم. انواع تکنیک های خلع سلاح، خواباندن شخص مهاجم روی زمین و ده ها تکنیک دیگر. در ادامه می توانید تصاویری از صحنه های مختلف این فیلم آموزشی و اطلاعات دانلود را مشاهده کنید.

مهدی بازدید : 202 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

کراو ماگا (Krav Maga) یک سیستم رزمی غیر رقابتی است و از ترکیب تکنیک‌های رشته‌های رزمی مختلف مانند کاراته، جودو، جوجیتسو و موای تای ایجاد شده است اما تفاوت قابل توجهی با سبک‌های رزمی متعارف دارد. این رشته مسابقه‌ای ندارد، قوانین و قواعد کمی دارد و یادگیری آسان‌تر است. گوش به زنگ بودن و حفظ گارد دفاعی مناسب از اولین روز تمرین به هنرجویان کراو ماگا آموخته می‌شود. کراو ماگا بر اساس واکنش‌های طبیعی انسانی طراحی شده و از هر ابزار و ترفندی در آن برای دفاع شخصی استفاده می‌شود. تکنیک‌هایی چون لگد به بیضه، ضربه آرنج به فک و فرو کردن انگشت در چشم در این سیستم آموزش داده می‌شود. در واقع هدف اصلی در کراو ماگا آموزش زنده ماندن در یک جنگ واقعی است. در کراو ماگا مبارزه در تمام وضعیت‌های ممکن آموزش داده می‌شود. دفاع کردن در حالتی که شخص خوابیده یا نشسته یا در محیط تاریک آموخته می‌شود.

مهدی بازدید : 574 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

آمادگی جسمانی یعنی داشتن قلب، عروق خونی، ریه و عضلات سالمی که فرد بتواند به بهترین نحو، کارها و وظایف محوله اش را انجام داده و با شور و نشاط در فعالیتهای ورزشی" target="_blank">ورزشی و تفریحات سالم شرکت کند. باید توجه داشت این تعریف شامل عامه مردم می شود. اما زمانی که صحبت از بخش ورزشی" target="_blank">ورزشی و ورزشکار در میان باشد،عواملی چون تغذیه مناسب و کافی، نوع کار، میزان استراحت، نداشتن اضطراب و فشارهای عصبی بسیار با اهمیت بوده و نمی توان نقش آنها را در برنامه یک ورزشکار نادیده انگاشت.
حال به بیان فاکتورهای آمادگی جسمانی که شامل ۴ فاکتور بوده، می پردازیم و هر چه این فاکتورها در ورزشکاران بالاتر باشد، در بازدهی مهارت های ورزشی" target="_blank">ورزشی آنها تاثیر بسزایی دارد. مهم ترین این فاکتورها، استقامت قلبی و ریوی و یا به عبارت دیگرهمان نام آشنای “توان هوازی” است. یعنی جذب اکسیژن به مقدار کافی جهت فعالیت های طولانی، داشتن قلب قوی جهت رساندن خون کافی در هنگام فعالیت های سنگین و طولانی مدت مثل دوهای بلند (ماراتن) قایقرانی در مسافت های زیاد.

مهدی بازدید : 447 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

در این پست قصد داریم فیلم آموزش هنر رزمی هاپکیدو که توسط Philipe Pinerd، قهرمان مشهور این رشته تهیه و ارائه شده است را به شما هم میهنان گرامی معرفی کنیم.  این فیلم آموزشی علاوه بر معرفی اصول پایه ای هاپکیدوی سنتی به معرفی تکنیک ها و قواعد هاپکیدوی مدرن نیز می پردازد. مدرن هاپکیدو سیستمی جدا شده از هاپکیدوی سنتی است که تاکید بسیاری روی حمله  لگد، مشت، قفل کردن مفاصل، افت ، پرتاب، خفه کردن و کنترل حریف در موقعیت های گوناگون دارد. از آنجائیکه مدرن هاپکیدو تکنیک هایی از سبک های دیگر از قبیل تکواندو، آیکیدو، کاراته، جوجیتسو و شماری از ضربات پای ساده و پیچیده را جمع آوری کرده است همواره بعنوان یک هنر رزمی منتخب و برگزیده  بشمار می رود. مدرن هاپکیدو گام دیگری است در این تکامل تدریجی که هدفش ازبین بردن ضعفهای تکنیکهای هاپکیدو باستانی و تغییر جهت در هماهنگی با جوامع امروزی است. مدرن هاپکیدو مجموعه ای از تکنیکهای هاپکیدو باستانی را همراه با تکنیکهای دیگری از سبکهای مختلف رزمی به انضمام تکنیکهای با سلاح و تکنیکهای بدون سلاح را بکار می گیرد تا یک سیستم  دفاع شخصی و تهاجمی را ارائه دهد. در ادامه می توانید تصاویری از صحنه های مختلف این فیلم آموزشی همچنین اطلاعات دانلود را مشاهده کنید. امیدواریم این فیلم اموزشی مورد توجه علاقه مندان به هنرهای رزمی قرار بگیرد.

مهدی بازدید : 210 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی I Can Do Nunchaku آموزش نانچیکو توسط یکی از بهترین اساتید نانچیکوی کره جنوبی یعنی Seong Won Jin که به مدت 20 سال به آموزش این هنر رزمی پرداخته است به شما آموزش داده می شود و در آن تمامی تکنیک های مربروط به اسلحه , حرکات بدن و پاها به شما آموزش داده می شود . با استفاده از این فیلم آموزشی شما می توانید به راحتی و پس از آموزش های مربوطه به تمرین آموخته هایتان بپردازید و در این رشته به مهارت فوق العاده برسید . شما نیازی به پیش زمینه ای در مورد این هنر رزمی نمی باشید زیرا تمامی تکنیک ها و قوانین مربوط به این رشته در این فیلم برای شما تهیه شده است . این فیلم آموزشی در سه بخش مجزا تهیه شده است که شامل 65 حرکت مختلف می باشد که می توانید از آن ها استفاده نمایید

مهدی بازدید : 355 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

مجموعه آموزشی کماندو کراو ماگا توسر بسیاری از کارشناسان ویرانگرترین سیستم مبارزه در جهان در نظر گرفته شده . در سی کی ام  یاد خواهید گرفت که چگونه در مقابل افراد مسلح به چاقو ، اسلحه ، چوب ، بطری و … مبارزه کنید و با چند حرکت کوچک آنهاا را از پای درآورید . این مجموعه آموزشی را می توانید از سرورهای پرقدرت دانلود فارسی دریافت نمایید . به یاد داشته باشید که سی کی لم سیستم آموزشی زبده ترین واحدهای کماندویی و نیروهای ویژه ( Swat ) و نیروهای ویژه در سراسر جهان می باشد

مهدی بازدید : 169 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Kapap Combat Concepts ، آموزش فنون دفاع شخصی برای درگیری های خیابانی و بادیگاردی می باشد که توسط شرکت Kapap تهیه و منتشر گردیده است . این گروه مسئول آموزش یگان ویژه و بادیگارد ها در اسراییل می باشد . در این فیلم آموزشی که توسط چند تن از اساتید این فن تهیه گردیده در ابتدا کار خود را با توضیحاتی در این زمینه شروع خواهد نمود و در ادامه به انجام و آموزش فنون دفاع شخصی تن به تن ، دفاع صلاح سرد و گرم ، تسلیم کردن افراد و آموزش های مرابقب از سوژه های تحت مراقبت توسط افراد بادیگارد خواهد پرداخت . فیلم آموزشی Kapap Combat Concepts که در سطح متوسط تهیه گردیده میتواند شما را با مباحث اصلی و پایه ای در بادیگاردی و درگیری های خیابانی آشنا نماید .

تصاویری از فیلم آموزشی Kapap Combat Concepts

مهدی بازدید : 255 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Babu2 BJJ Mastermind Series مجموعه ای است که به بهترین شکل به شما حرکات رزمی و دفاع شخصی را آموزش می دهد ، در مجموعه آموزشی Babu2 BJJ Mastermind Series به بهترین شکل کار شده است و به بهترین شکل آموزش داده می شود ، Babu2 BJJ Mastermind Series شامل 5 DVD است که به صورت حرفه ای به آموزش کامل BBJ می پردازد ، با تماشای این مجموعه و تمرین در منزل بدون نیاز به خرج زیاد به یادگیری هنرهای رزمی و دفاع شخصی در منزل بپردازید و به راحتی حرفه ای شوید .

درباره ما
دانلود فیلم های آموزشی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,046
  • بازدید ماه : 1,046
  • بازدید سال : 19,969
  • بازدید کلی : 151,770