loading...
دانلود فیلم های آموزشی
مهدی بازدید : 327 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (1)

 

 

به دلیل انتقال به آدرس جدید

تمامی اطلاعات به سایت مذکور منتقل میشود.

آموزش های جدید نیز در همان سایت افزوده میشوند.

 

لطفا به این آدرس وارد شود

آدرس جدید - وارد شوید

 

با تشکر...

 

 

مهدی بازدید : 308 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

کتاب نصب و راه‌اندازی شبکه (آزمایشگاه شبکه) نوشته‌ی رضا رمضانی – به همراه فیلم های آموزشی

 

کتاب نصب و راه‌اندازی شبکه (آزمایشگاه شبکه) یکی از بهترین منابع پارسی برای درسهای نصب و راه‌اندازی شبکه ، شبکه های کامپیوتری ، آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری و سیستم‌عامل‌ شبکه می باشد. شما می توانید این کتاب را به همراه فیلمهای آموزشی مباحث مهمی از این کتاب را با لینک مستقیم از دانشجوی ایرانی دریافت نمایید.

مهدی بازدید : 392 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

اضافه وزن که یکی از عوامل اصلی سکته قلبی و بیماری های عروقی است همچنین کمبود وزن یکی از عوامل مهم ضعف در مقابل بیماری های معمولی و مهلک است. برای اینکه به وزن ایده آل برسید راه های زیادی وجود دارد اما مهمتر و مشکلتر از آن دانستن وزن ایده آل است. اندازه گیری درصد چربی تشکیل دهنده وزن بدن حتی بهتر از اندازه گیری وزن میباشد زیرا ممکن است وزن شما عادی باشد اما به دلیل چربی زیاد دچار چاقی پنهان باشید و در معرض خطرهای آن باشید. اما چگونه درصد چربی تشکیل دهنده وزن خود را بدست بیاوریم؟ این مالتی مدیا پزشکی با حجم کم و بدون نیاز به نصب ابزاری مفید برای کلیه افراد می باشد این نرم افزار با استفاده از معتبر ترین منابع پزشکی و مشورت با ۲ متخصص تغذیه ایرانی و اطلاعات موجود در معتبرترین سایت های پزشکی آلمان و آمریکا تهیه شده است. این برنامه ابزار مناسبی را جهت افزایش اطلاعات شما درباره تندرستی خود فراهم می آورد. همچنین این برنامه میتواند کالری مورد نیاز روزانه شما را حساب کند. این برنامه قابلیت محاسبه مقدار خون بدن و محاسبه میزان طبیعی حداکثر ضربان قلب در هنگام ورزش را داراست. و در بانک اطلاعاتی آن اطلاعات مفیدی در مورد استفاده و نگهداری از داروها موجود است که براحتی میتوانید از آنها استفاده کنید. همچنین این نسخه نسبت به نسخه های پیشین خود تغییر ظاهری هم داشته است و سعی بر این بوده تا محیط جذاب تری برای کاربر فراهم شود. در آخرین نظر سنجی میان کاربران , نرم افزار سلامت کاشف با کسب ۸۴ % از رضایت مردم به عنوان کاملترین قدرتندترین و محبوب ترین نرم افزار سلامتی نسبت به نمونه های مشابه خود شناخته شده است. استفاده از این نرم افزار به اشخاصی که دچار بیماریهای مزمن همچون دیابت، افزایش فشار خون یا بیماریهای قلبی عروقی هستند توصیه نمی گردد.

مهدی بازدید : 299 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

هنگام وقوع حادثه، آگاهی از مجموعه اقدامات و مراقبت های (جسمی یا روحی) لازم می تواند موجب جلوگیری از مرگ، پیشگیری و جلوگیری از پیشرفت ضایعات، صدمات و عوارض بعدی و یا کاهش درد و رنج مصدوم پیش از ارجاع به پزشک و پیش از انتقال به مراکز درمانی شود. بنابراین داشتن دانش کافی از کمک های اولیه می تواند کمک کند تا ضمن تدارک امکانات درمانی برای بیمار و یا رساندن بیمار به محلی که این‌گونه تدارکات در آن فراهم است (مثل بیمارستان)، اقداماتی را در حد توان برای بهبود حال بیمار انجام دهید. جان کلت (John Klatt) در فیلم آموزشی Basic First Aid Training کلیه تکنیک های کمک های اولیه را به صورت عملی به شما نشان می دهد تا با چگونگی انجام اقدامات پزشکی لازم در اولین دقایق بروز آسیب دیدگی آشنا شده و قادر به بکارگیری آن ها باشید. جان کلت یکی از افسران ارتش آمریکا و بنیانگذار موسسه امنیت آمریکایی (American Safety) می باشد که در فیلم های آموزشی خود با توجه به علم و تجربه ای که کسب نموده است، به بهترین شیوه ممکن کمک های اولیه را به شما آموزش می دهد.

مهدی بازدید : 289 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

در این ویدئوهای آموزشی Simon Allardice به شما مهمترین بخش ها و ویژگی های SQL Server 2008 R2 را آموزش می دهد . مایکروسافت اس.کیو.ال سرور یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود.اهداف SQL Server 2008 ایجاد و مدیریت داده‌ها به شکل هماهنگی، سازماندهی و محافظت به شکل اتوماتیک می‌باشد. با توسعه دائمی SQL Server در عرضه تکنولوژی اتلاف وقت به نزدیک صفر رسید. SQL Server 2008 همیشه در برگیرنده حمایت از داده‌های ساختاری یا نیمه‌ساختاری می‌باشد که این امر شامل قالبهای رسانه‌ای دیجیتال برای عکسها، صوتی، تصویری و دیگر داده‌های چند رسانه‌ای می‌باشد .

مهدی بازدید : 235 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

در این دوره های آموزشی شرکت لیندا ، Aaron به شما تمام نکات و ویژگی های لازم برای شروع ساخت پروژه های ۳D با نرم افزار محبوب ۳Ds Max 2015 را نشان می دهد . تکنیک ها و راه های ایجاد مدل های پیشرفته با استفاده از خطوط ، اشکال و .. به شما آموزش داده می شود . سطح این آموزش های مقدماتی می باشد . تری‌دی‌اس‌مکس بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه‌های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی‌های میانجی متفاوت نظیر Yost، Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.

مهدی بازدید : 292 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

با Jessica Mellet همراه شوید تا در فصل جدید آموزش هایش ، حرکات ورزشی" target="_blank">ورزشی ایروبیک را در خانه فرا بگیرید . ایروبیک نوعی فعالیت ورزشی" target="_blank">ورزشی بوده که هدف آن بهبود سیستم مصرف اکسیژن می‌باشد. هوازی ترجمه واژه ایروبیک (Aerobic) می‌باشد که به معنی با اکسیژن بوده و به مصرف اکسیژن در سوخت و ساز بدن و فرایند تولید انرژی اشاره دارد. تمرین‌های هوازی بسیاری وجود دارند که با شدتی ملایم و بصورت مداوم انجام می‌شوند.هم واژه و هم روشهای تمرینی آن توسط دکتر کنت کوپر و سرهنگ پاولین پاتز (فیزیوتراپ) هر دو از نیروی هوایی آمریکا ابداع شدند. کوپر که شخصاً علاقه‌مند به تمرینات ورزشی" target="_blank">ورزشی بود، هم از دید شخصی و هم از دید حرفه¬ ای برای یافتن جواب یک سوال کنجکاو شده بود. موضوع از این قرار بود که برخی از افراد با توان عضلانی بالا، در ورزشهایی مانند دوهای استقامت، شنا و دوچرخه سواری ضعیف عمل می‌کردند. او شروع به اندازه گیری سیستماتیک کارایی افراد توسط دوچرخه درجا کرد. او کارایی پایدار افراد را بر اساس توانی آنها در مصرف اکسیژن اندازه گیری کرد.

مهدی بازدید : 259 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

راهنمای تگ ها و کدهای رزبلاگ

راهنمای تگ ها و کدهای رزبلاگ برای طراحی و تغییر قالب وبلاگ

 

برای طراحی قالب های رزبلاگ شما می توانید در کنار تگ های html ، از تگ ها و کدهای رزبلاگ برای دسترسی به مطالب و اطلاعات وبلاگ خود استفاده نمایید.

div> تگ های رزبلاگ : شامل 2 تگ بلاک (Block) و چرخه (Loop) می باشد که این تگ ها به شکل <RB:BlockNAME_Block> و <RB:BlockNAME_Loop> آغاز شده و به شکل های </RB:BlockNAME_Block> و </RB:BlockNAME_Loop> بسته می شوند . که در آنه به جای BlockNAME نام بلاک قرار می گیرد.

کدهای رزبلاگ : کدهای رزبلاگ ، عبارتهایی هستند که ب استفاده از آنه می توانید به مقادیر ، محتویات و اطلاعات مختلف وبلاگ خود دسترسی داشته باشید . کدهای رزبلاگ به شکل استفاده می شوند که در آنه به جای CODENAME نام کد قرار می گیرد . به طور مثال کد دانلود فیلم های آموزشیحاوی عنوان وبلاگ می باشد.

مهدی بازدید : 270 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

در این درس به بررسی دقیق مدل BOM پرداخته شده است. همانطور که در درس‌های قبلی هم اشاره شد، مدل BOM یکی از مفاهیم بسیار مهم در Javascript می‌باشد. در این درس ابتدا به معرفی اشیاء مهم مدل BOM مانند اشیاء navigator ، screen , history و location پرداخته شده است و در انتها با ارائه‌ی مثال‌هایی این مفاهیم روشن‌تر می‌شوند

مهدی بازدید : 153 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

فیلم آموزش دلفی Delphi 2010 به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . از سری بخش های فیلم آموزشی فارسی امروز ما برای شما فیلم آموزشی دلفی 2010 را که در محیط IDE برنامه ی XE آموزش داده می شود...

مهدی بازدید : 147 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

با Jessica Smith همراه شوید تا در یک دوره ی کوتاه ۱۰ پوند (۴.۵ کیلو) از وزن خود را بکاهید . او یک مربی شناخته شده با ۱۳ سال سابقه در صنعت تناسب اندام می باشد که در شهرهای نیویورک، لس آنجلس و میامی کار می کند. تمامی حرکات این مربی ساده و گویا هستند و بیشتر بر روی ناحیه ی شکم تاکید دارند .کاهش وزن در پزشکی، بهداشت و تناسب اندام، به صورت کاهش حجم بدن تعریف می‌شود. کاهش وزن می‌تواند ناشی از بیماری باشد و یا اینکه در ادامه چاقی یا اضافه وزن صورت پذیرد.کاهش وزن ناخودآگاه دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد، از جمله گرسنگی، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های کلیوی، بیماری‌های عصبی (مانند زوال عقل)، ایدز تنیدگی و در بعضی از افراد می‌تواند عوارض جانبی استفاده از دارو باشد.کاهش وزن ممکن است به صورت عمدی و با هدف تناسب اندام صورت پذیرد. همچنین کاهش وزن کنترل شده می‌توان خطر بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی فشار خون بالا ورم مفاصل یا بعضی از سرطان‌ها را کاهش دهد.

مهدی بازدید : 113 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

ممکن است که برای شما نیز پیش آمده باشد که به صورت تصادفی و ناخواسته عکس هایتان را از روی دروبین های عکاسی حذف کرده باشید . اگر این اتفاق بد برای شما افتاده است ، بهتر است این ویدئوهای آموزشی شرکت لیندا را مشاهده نمایید تا با Derrick Story همراه شوید تا مراحل بازیابی عکس از مموری کارت را فرا بگیرید . او به شما نرم افزارهای متنوع بازیابی عکس در سیستم عامل ویندوز و مکینتاش را نشان می دهد . این تکنیک های آموزشی برروی حافظه های SD, microSD و CF cards قابل اجرا می باشند . زبان این ویدئوهای انگلیسی می باشد .

مهدی بازدید : 241 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

یوگا به همراه رقص باله ترکیبی عالی برای داشتن بدنی ظریف و اندامی عالی می باشد . در این ویدئوهای آموزشی Nicky McGinty به شما ترکیبی عالی و بی نقص از این دو ورزش را آموزش می دهد . یوگا ورزشی" target="_blank">ورزشی جسمی و روانی (فکری) می‌باشد که در شبه قارهٔ هند و توسط هندوها به وجود آمده‌است. ریشه یابی دقیق این ورزش که توسط چه شخصی و دقیقآ چگونه بوجود آمده کمابیش ناممکن است. چرا که تاریخ شکل گیری یوگا به سالهای بسیار دور برمی گردد.یوگا دارای ابعاد فلسفی و در عین حال کاربردی می‌باشد. به گفته کارشناسان این ورزش، فلسفه یوگا با روح درونی انسان، گیتی و چگونگی ارتباط و پیوستگی این دو سروکار دارد. تمرینات یوگا می‌تواند روح انسان را تقویت کند و آن را به آفریننده جهان هستی نزدیکتر کند، تا بدین صورت انسان از لحاظ روحی، درک بیشتری به خود و خدای خود داشته باشد.یوگا شناختی مستقیم و بی واسطه از ژرفای هستی خویش و هماهنگی با قوانین طبیعت است. این معرفت شهودی در پی سلوکی پی گیر و عشقی صادقانه حاصل می‌شود. در پی این سلوک، فرد تسلطی همه جانبه بر قوای تن، احساسات و افکار خود پیدا می‌کند. و در نهایت می‌تواند خود را از حیطه تغییرات احساسی و نگرانیهای فکری فراتر برده، در عمق قلب خود قرار یابد، جایی که تلاطمات فکری و محیط خارجی قادر نیست تاثیری بر آن داشته باشد.

مهدی بازدید : 154 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه ای که در پیش رو دارید یک مجموعه ی قوی از یوگای سبک Kundalini می باشد که شامل تمرینات مدیتیشن و مانترا برای تغییر حس شما نسبت به زندگی ، احساس شروع کردن هر روز خود با روحیه ای باورنکردنی و انرژی زایی در شما می باشد. این مجموعه شامل ۵ دی وی دی آموزشی می باشد که بر روی داشتن زندگی سالم ، شاد و غنی تمرکز دارد. این مجموعه آموزش یوگا به شما اجازه می دهد تا از نظر روحی ، جسمی و فکری رشد نمایید. تمرین کردن به سبک مانتراس به شما کمک می کند تا به بالاترین پتانسیل خود برسید و به آن چیزی که واقعا هستید دست یابید. بر اساس ساختار اصلی سبک کلاس های یوگای Kundalini ، این کلاس ها جذاب ، نشاط بخش و فراتر از همه ی الهام بخشی های امروزی می باشد. شما هم اکنون می توانید این مجموعه ی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

مهدی بازدید : 125 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)
در این پست وب سایت میهن دانلود مجموعه عظیمی را با عنوان BBC Sound Effects Library
برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه همانطور که از نام آن پیداست یک
کتابخانه عظیم افکت های صوتی می باشد که توسط کمپانی معروف مستند سازی
جهان بی بی سی ساخته شده است. تمام افکت های موجود در این مجموعه به
صورت کاملآ استاندارد توسط کارشناسان و مهندسان ارشد کمپانی بی بی سی ضبط و
آماده شده به طوری در بسیاری از فیلم های معروف جهان از افکت های صوتی
این مجموعه استفاده می کنند. علاوه بر این از افکت های صوتی این مجموعه
میتوان برای افکت گذاری روی آهنگ ها و فیلم ها و همچنین تنظیم موسیقی و
تدوین فیلم و بسیاری از فایل های صوتی و تصویری دیگر که نیاز است روی آنها
افکت صوتی قرار داده شود استفاده کرد. از ویژگی های مهم افکت های صوتی این
مجموعه، گستردگی موضوعات آن می باشد در واقع اگر شما به هر نوع افکت صوتی
نیاز داشته باشید در این مجموعه قرار دارد زیرا این پکیج یک منبع بی نهایت
از افکت های صوتی می باشد. برخی از موضوعات افکت های این مجموعه شامل آب،
ورزش، کشتی، هوا، حیوانات، طبیعت، خانواده، قایق، حمل و نقل، هواپیما،
اتومبیل، پرندگان، ظروف چینی، کودکان، خنده، بیمارستان، نوزادان، فانتزی،
ارتباط، صنعت، تخیلی، کشاورزی، اسپورت، قطار، ساختمان، کشورها و بسیاری از
موضوعات متنوع دیگر می باشد. این پکیج شامل ۶۰ سی دی می باشد که در ۲ دو
نسخه معمولی شامل ۴۰ سی دی و حرفه ای شامل ۲۰ سی دی منتشر شده است. همچنین
کیفیت فایل های صوتی این مجموعه کاملآ استاندارد می باشد و فرمت همگی آنها
WAV است. جالب است بدانید این مجموعه در سایت های خارجی با قیمت های
متفاوتی که معمولی ترین آن ۸۰۰ دلار است به فروش می رسد. علاوه بر این در
بسیاری از فروشگاه های عرضه محصولات صوتی در ایران، این ۶۰ سی دی با قیمت
هایی بسیار بالا به فروش می رسد که سایت میهن دانلود افتخار دارد برای اولین
بار در میان سایت های ایرانی و خارجی کاملترین مجموعه افکت های صوتی بی بی
سی را به صورت کاملآ رایگان برای دانلود شما کاربران محترم قرار دهد.
مهدی بازدید : 104 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

در این مجموعه آموزشی عظیم به صورت کاملا پیشرفته نرم افزار اکسل ۲۰۱۰ شرکت مایکروسافت آموزش داده می شود که شامل تصاویری مبتنی بر پروژه خواهد بود. شما با استفاده از این مجموعه به سرعت می تواند مهارت های مربوط به برنامه های کاربردی دنیای پیرامون خود را آموخته و استفاده کنید. شما با این سری آموزشی به همراه مربی آموزشی می توانید مطالبی اجمالی و آموزنده ای رل با کیفیت پخش قوی و پیشرفته داشته باشید و توانایی یادگیری بصری خود را نیز بهبود بخشید.. فایل های برنامه بیشتر فرایند یادگیری داشته و با ارائه یک درجه اقتباس عالی شکل دیگر و منحصربفردی از آموزش پیشرفته اکسل ۲۰۱۰ را ارائه خواهد داد. هم اکنون می توانید مجموعه آموزشی پیشرفته اکسل ۲۰۱۰ را به همراه پروژه های آماده از سایت دانلودها دریافت نمایید.

مهدی بازدید : 114 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 دانلود فیلم آموزشی ساخت قاب های خیره کننده در افترافکت Digital Tutors Building Stunning Style Frames in After Effects

 

در این مجموعه آموزشی تاکتیک های ساخت فریم برای استایل های مختلف طراحی آموزش داده می شود و سرفصل های گوناگونی نیز برای چگونگی و شروع یک طراحی خوب مطرح می شود. این دوره آموزشی برای افرادی که می خواهند ایده های بیشتری را ببینند بسیار مناسب بوده و می تواند شروعی برای ایجاد افکت های گرافیکی باشد. سطوح و مطالب آموزشی این مجموعه کاملا به روز و جدید بوده و سازگاری کامل را با نسخه آخر این نرم افزار دارد.

مهدی بازدید : 125 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

این مجموعه آموزشی به آموزش سبک جدیدی از نقاشی و ماتینگ می پردازد که با تازگی توسط غول عکسای دنیا یعنی cmiVFX تولید و گسترش داده شده است. شما با تکنیک های زیادی در این مجموعه آشنا می شوید که کمک می کند بتوانید نقاشی های دیجیتال را تولید کرده و المان های مختلف فتوشاپ را روی آنها اعمال کنید. سطوح مختلفی از مهارت ها در این مجموعه آموزش داده شده و مناسب افراد مبتدی تا حرفه ای می باشد.

مهدی بازدید : 246 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

برای یادگیری هر چه بهتر هر زبان از جمله زبان انگلیسی، خواندن مطالب مختلف به آن زبان یک ضرورت است. اگر این مطالعه همراه با شنیدن فایلهای صوتی آن نیز باشد اثرات به مراتب بهتری خواهد داشت. جهت مطالعه بهتر است برای شروع از مطالبی استفاده کنید که مخصوص آموزش انگلیسی باشند و یا به زبان دیگر سطح بندی شده باشند. منابع جهت مطالعه انگلیسی معمولا شامل کتابهای داستان و مجلات انگلیسی می شوند. بسیاری افراد هستند که از خواندن کتابهای داستان خسته می شوند، اینجاست که مجلات انگلیسی به کمک می آیند. این مجله ها (که معمولا با تصاویر زیاد همراه هستند) با اطلاعات جدیدی که دارند می توانند برای عده ای بسیار جذاب تر از کتابهای داستان باشند. معروفترین مجله آموزش زبان انگلیسی، مجلات هات انگلیش Hot English Magazines می باشند. این مجلات مخصوص آموزش انگلیسی هستند. علاوه بر اینکه شامل آموزش های مختلف زبان انگلیسی هستند، شامل مقاله های بسیار جذاب از اطلاعات روز نیز می شوند. از مطالب علمی تا مطالب اجتماعی را در بردارند. آنچه این مجلات را خاص کرده است ترکیب عالی از آموزش و تفریح است و حتی بهتر اینکه این مجلات شامل فایلهای صوتی نیز می شوند. این مجموعه استثنایی را می توانید از سایت کتابخانه مجازی لایبر دانلود کنید یا اگر زمان یا شرایط دانلود را ندارید از سایت سفارش دهید تا بر روی دی وی دی برای شما ارسال شود. فایلهای این مجموعه به صورت PDF و فایلهای صوتی MP3 می باشند.

مهدی بازدید : 102 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار آموزش رزتا استون عربی Rosetta Stone Totale  Arabic Version 4 یکی از معروفترین نرم افزارهای آموزش زبان در دنیا است. روش آموزش زبان رزتا استون از نحوه یادگیری اولین زبان، یعنی زبان مادری پیروی میکند. در این برنامه آموزش زبان عربی با استفاده از تصاویر، صداها و تکرار آنها و بدون استفاده از ترجمه یا گرامر می توانید به راحتی زبان مورد نظر خود را فراگیرید. با این روش شما نوشتن، خواندن، مکالمه، تلفظ و گرامر را به صورت طبیعی یاد خواهید گرفت. شما معنی کلمات را با استفاده از وابستگی آنها به تصاویرشان و با تکرار و خواندن آنها بسیار بهتر یاد خواهید گرفت تا اینکه ترجمه فارسی آنها را حفظ کنید.روشی که در مجموعه Rosetta Stone استفاده می شود اکنون بهترین روش آموزش زبانهای خارجی است و در تمام مراکز آموزش زبان از آن استفاده می شود.

مهدی بازدید : 226 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

کشور سازنده مجموعه آموزشی : USA


دانلود رایگان آموزش زبان عربی به شیوه پیمزلر

 

Pimsleur Arabic

 

سری آموزشی پیمزلر عربی (pimsleur Arabic) یک سری 120 تایی از فایل های صوتی 30 دقیقه ای است که از مبتدی تا پیشرفته عرضه شده و مکالمه زبان عربی خاورمیانه و مصری را به شما آموزش خواهد داد. بخش زبان عربی شرقی شامل 90 درس و عربی مصری دارای 30 درس است. متد آموزشی این روش همانند روش آموزش زبان نصرت است. یعنی فقط با گوش دادن زبان عربی را یاد خواهید گرفت. ویژگی سری های صوتی Pimsleur این است که می توان از این فایل های در  mp3-player، تاکسی و اتوبوس و وقت های تلف شده برای یادگیری زبان عربی  استفاده کرد.

مهدی بازدید : 327 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

نرم افزار آموزش رزتا استون ترکی استانبولی Rosetta Stone Totale Turkish Version 4 از جمله شناخته شده ترین نرم افزارهای آموزش ترکی در دنیا است. متد نرم افزار رزتا استون بر مبنای یادگیری زبان مادری است. برنامه آموزش زبان ترکی با استفاده از تصاویر و ادای کلمات و جملات و همچنین با تکرار زمان بندی شده و در عین حال بدون استفاده از ترجمه یا گرامر زبان مورد نظر را به شما یاد می دهد.

مهدی بازدید : 143 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه ویدویی English Way یک دوره کامل آموزش مکالمه زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته است که در 24 DVD ساخته شده است. این مجموعه که توسط شرکت سازنده مجموعه English Today ساخته شده است، شباهت بسیاری به این مجموعه داشته و تمرکز اصلی آن بر روی مکالمات روزمره زبان انگلیسی است. هر درس از دو بخش 1- مکالمه های کوتاه و 2- آموزش گرامر زبان انگلیسی توسط یک استاد انگلیسی زبان تشکلیل شده است که به موضوع خاصی اختصاص داده می شود. مشاهده این مجموعه سبب Fluency بیشتر و اعتماد به نفس بهتر در مکالمات زبان انگلیسی خواهد شد. هر قسمت از مجموعه English way در حدود 30 دقیقه است که دارای زیرنویس انگلیسی نیز می باشند. همچنین علاوه بر فایلهای ویدویی، فایل های صوتی MP3 نیز به صورت درس به درس ارائه شده است که می توانید با مرور آنها تسلط بیشتری بر آموخته های خود داشته باشد. از دیگر ویژگی های این سری آموزشی این است که هر درس دارای یک فایل PDF است که در آن متن تمامی مکالمات، نکات گرامری، تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن را خواهید یافت. لهجه مکالمات این مجموعه American است.

مهدی بازدید : 130 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

کتاب ۴۰۰ کلمه ضروری برای تافل ، با نام لاتین ۴۰۰ Must have words for the TOEFL که توسط موسسه McGraw-Hill منتشر شده است یکی ازکتابهای مفید جهت تقویت دایره واژگان شما برای آمادگی آزمون تافل است. این کتاب به شما کمک می کند تا نمره بیشتری در تست تافل بگیرید و این کار را از طریق افزایش دایره لغات شما انجام می دهد. این کتاب برای تافل مبنی بر اینترنت یا Internet-based TOEFL طراحی شده است. برای توضیحات بیشتر یا دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مهدی بازدید : 136 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه آموزش زبان انگلیسی در خواب، مجموعه ایست به صورت صوتی، که آموزش انگلیسی را از طریق شنیدن، دنبال می کند. این مجموعه به صورت انگلیسی وفارسی است، به این صورت که تمامی جملات به صورت انگلیسی و سپس فارسی خوانده می شوند. این باعث می شود تا افرادی که سطح پایینتری دارند بتوانند استفاده کافی از مجموعه آموزش انگلیسی در خواب  ببرند. این مجموعه را می توانید در هر وضعیتی به کار ببرید. بهترین حالت استفاده از این مجموعه در حالت ریلکسشن یا استراحت است. این مجموعه کاملا به صورت صوتی و با فرمت MP3 تولید شده است و برای همین قابل استفاده در تمامی دستگاههای پخش صوتی قابل استفاده است. فایلهای این مجموعه آموزش انگلیسی را می توانید شبیه فایلهای موسیقی خود، روی هر دستگاه پخش یا موبایلی کپی کنید و در زمانهای استراحت از آن استفاده کنید. این مجموعه به صورت کامل برای دانلود قرار داده شده است. به ادامه مطلب بروید تا بتوانید لینکهای دانلود آموزش انگلیسی در خواب را دریافت کنید.

مهدی بازدید : 95 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

بسته های آموزشی Rosetta Stone که شامل نرم افزاری قدرتمند جهت یادگیری سریع و آسان زبان های خارجی می باشد، یکی از محبوب ترین ها در سطح جهان بوده و بسیاری از شرکت های بزرگ و کالج ها از این نرم افزار قدرتمند جهت آموزش کاربران و کارآموزان خود استفاده می نمایند.
با استفاده از این نرم افزار قدرتمند قادر به یادگیری اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خواهید بود، این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی آشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان، یکی از بهترین منابع آموزشی می باشد که نرم افزاری فوق العاده جهت آموزش زبان های رایج و مهم دنیا می باشد.

مهدی بازدید : 168 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از بهترین نرم افزارهای آموزشی زبان انگلیسی (آمریکایی) می باشد که به وسیله آن و در سطوح آموزشی جداگانه شما می توانید مهارت های ارتباطی بسیار مهم  زبان انگلیسی (آمریکایی) را بدست آورید تا در موقعیت های ضروری بتوانید از آن ها استفاده کرده و در بحث های مربوط به سرگرمی، فرهنگی، امور دولتی، بازار، مسائل خانوادگی، آداب و رسوم و ... شرکت کنید.

مهدی بازدید : 95 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار LINE یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای تماس های صوتی و تماس های ویدیویی و همچنین ارسال اس ام اس رایگان و نامحدود می باشد که امروزه بیش از 420 میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از 231 کشور در جهان از نرم افزار LINE استفاده می کنند.بوسیله نرم افزار LINE می توانید با تمامی با تمامی دوستان و آشنایانتان بصورت کاملا رایگان مکالمه صوتی با بالاترین کیفیت و ارسال پیام با سرعت بسیار بالا و کاملا نامحدود داشته باشید. همچنین بوسیله نرم افزار LINE می توانید تمامی فایل های مورد نظر خود از جمله فیلم، عکس و غیره را بین دوستان خود به اشتراک قرار دهید. نرم افزار LINE یکی از نرم افزارهای صدر نشینی جدول کشورهای سنگاپور،تایلند، تایوان، ژاپن، مالزی، ترکیه، ماکائو و هنگ کنگ می باشد. نرم افزار LINE دارای چت روم گروهی به تعداد بیش از 200 نفر می باشد. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار مکالمه و ارسال پیامک رایگان را در اختیار شما کاربران محترم قرار داده ایم. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید.

مهدی بازدید : 113 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار LINE ابزاری است برای چت و گفتگو که محبوبیت خاصی در سراسر جهان پیدا کرده است . کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند خیلی آسان به گفتگو با دوستان و آشنایان خود بپردازند . امروزه با زیاد شدن برنامه های چت و مسنجر کار های روزانه بسیار آسان شده و از همه مهم تر هزینه های تلفنی خیلی کم تر شده است که با نصب کردن نرم افزار LINE بر روی ویندوز خود می توانید از امکانات این برنامه بهره مند شوید . برنامه هایی از قبیل Viber و Line کارایی های زیادی در تلفن های همراه شما دارند به گونه ای که هر کاربر از اسمارت فون های مختلفی استفاده می کند می تواند از طریق ایمیل خود نرم افزار لاین برای ویندوز را فعال کرده و در فضایی بزرگ تر و راحت تر به گتفگو بپردازد .  تصور کنید که بتوانید به صورت رایگان از طریق کامپیوتر با گوشی های اندرویدی ، آیفون ، بلک بری ، ویندوزفونی و … مکالمه برقرار نمایید . این کاری است که نرم افزار LINE برای شما انجام می دهد . با این نرم افزار ، علاوه بر چت کردن رایگان می توانید عکس های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و همچنین تماس های رایگان را با کیفیتی خیلی خوب برقرار کنید . از ویژگی های خوب این نرم افزار می توان به تماس رایگان اشاره کرد که افراد زیادی در کارهای روزانه ی خود به این امر ضروری نیاز پیدا می کنند که با وصل شدن به اینترنت و با استفاده از نرم افزار LINE این کار خیلی راحت می شود . در این نرم افزار می توانید با کلیک کردن بر روی مخاطب مورد نظر و با انتخاب کردن گزنیه ی Video Call به راتی تماس تصویری برقرار کنید . از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار دسترسی به Time Line است که کاربر می تواند متن ، تصاویر و ویدیو های مختلفی را با دوستان خود به اشتراک بگذارد .

مهدی بازدید : 423 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

قبل از حضور چشمگیر رایانه ها و نرم افزار ها در عرصه سینما، فیلم سازان برای ساخت جلوه‌های ویژه سینمایی از مدل‌های گچی، ماکت‌های مقوایی، عروسک‌ها و مدل های کوچک شده استفاده می‌کردند. اما امروزه اگر ساخت یک جلوه در مقابل دوربین بطور زنده غیرممکن یا دارای هزینه زیادی باشد از جلوه های ویژه بصری استفاده می شود. جلوه های ویژه شامل کامپوزیت، روتوسکوپی، انیمیشن، ترکینگ و ... است که اکثراً ساخت آن ها نیز گران قیمت است و به هزینه تولید فیلم های هالیوودی مبلغ چشمگیری می افزاید.
Gnomon School به عنوان مدرسه مجازی آموزش جلوه های ویژه، آموزش های زیادی در زمینه ساخت جلوه های ویژه با نرم افزار ها و ابزارهای مختلف منتشر نموده است و در سال 2011 این مدرسه فیلم های آموزشی منحصر به فردی در قالب کلاس های درسی مجازی منتشر نمود که هر کلاس بر روی یک عنصر مختلف صنعت VFX تمرکز دارد. این کلاس ها در قالب پکیج Gnomon Master Classes 2011 جمع آوری شده است تا در این دوره های آموزشی شما با مفاهیم مطرح و پرکاربرد در زمینه جلوه های ویژه سینمایی آشنا شوید.

مهدی بازدید : 124 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

فیلم مستند آموزشی شعبده بازی و سحر و جادو بسیار ساده توسط مایکل ماکسول تهیه شده و به شما برخی از بزرگترین کلاه برداری ها را که توسط شعبده و سحر و جادو انجام گرفته را بصورت استادانه می آموزد . این مجموعه شامل 18 اثر شگفت انگیز می باشد .

مهدی بازدید : 188 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی دفاع شخصی و مبارزه سیستما توسط ولادیمیر واسیلی . او یکی از مردانی در جهان است که اسرار مبارزات سیستما را آموزش می دهد . کارشناسان این روش مبارزه را جنبشی عظیم در مبارزات سراسر جهان می دانند . در این فیلم آموزشی شما توسط استادان سیستما دستیابی به مهارتهای شگفت انگیز ، قدرت و استقامت قابل توجه ، استفاده منحصر به فرد از بدن برای دفاع از خود و سرعت عمل بالا را می آموزید . سیستما نیروهای ویژه روسی بودند که در جنگهای متعدد و ماموریت های خطرناک از آنها استفاده می شد .

مهدی بازدید : 145 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

آموزش سگها در وهله اول مهمترین کار برای نگهداری سگها می باشند که باید آن را فرا بگیرید . آنچه در این مجموعه آموزشی می آموزید درک کامل از فلسفه آموزش سگها می باشد . در این ویدوئو بصورت پایه از شروع همه چیز را در مورد آموزش سگها فرا می گیرید . رفتارهای بد و مشکل دار ، ایجاد خط مرز و امنیت ، آموزش شنا به سگها و … به شما بصورت گام به گام آموزش داده می شود .

مهدی بازدید : 130 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه آموزشی سیگار را برای همیشه ترک کنید Stop Smoking Forever 5.0 Subliminal جدیدترین و کاملترین مجموعه آموزشی مالتی مدیا ترک سیگار برای کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند و می خواهند دوباره آن را بدست آورند مناسب می باشد . در این مجموعه آموزشی که بصورت مالتی مدیا ساخته شده باعث استفاده برخی از پیشرفت های اخیر در تحقیقات و تجربه به نحوه کار کردن مغیز ، ذهن ، و تعامل آن ها بین بدن به  در نرم افزار به کار برده شده است

مهدی بازدید : 153 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

برنامه نویسی به زبان c++,c یکی از به روزترین زبان برنامه نویسی در دنیا می باشد.این آموزش شامل 15 فصل می باشد.که در این 15 فصل هر کدام دارای زیر مجموعه ای آموزش ویدیویی می باشد.آموزش توسط شرکت lynda ارائه شده است .این شرکت بهترین منبع آموزش به زبان انگلیسی می باشد.کیفیت ویدیو این نرم افزار wma  و با کیفیت بالا می باشد.در این آموزش از آشنایی به زبان برنامه نویسی ++c,c تا نوشتن یک برنامه کامل را به شما درس می دهد.برای بهتر یادگیری شما در این آموزش فایل های تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است و همچین برنامه هایی که در آموزش مشاهده می کنید وجود دارد.

مهدی بازدید : 133 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

امروزه تمامی مردم اعم از پیر و جوان به بدن خود صدمات جبران ناپذیری وارد میکنند . صدماتی که بوسیله ی ورزشهای نامناسب و فشار بیهوده بر بدن اعمال میشود . خیلی از مردم این نکته را نمی دانند که فشار بیهوده و حرکات اشتباه ورزشی" target="_blank">ورزشی می تواند در بلند مدت چه آسیبهایی بر بدن یک انسان سالم وارد نماید . اسکات سونان مربی کارکشته آمریکایی تلاش دارد تا دراین فیلم آموزشی راه صحیح ورزش کردن را به هر فرد بیاموزد .حرکاتی که اسکات در این مجموعه ارائه می دهد بسیار ساه و روان است و برای هر فردی با هر اندامی مناسب است . با انجام صحیح حرکات می توانید به فرم ایده ال خود برسید .

مهدی بازدید : 150 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار After Effects بسته نرم افزاری است که توسط شرکت قدرتمن Adobe تهیه و روانه بازار شده است . با استفاده از این نرم افزار فوق حرفه ای میتوان جلوه های ویژه بصری فوق العاده چشم نواز ساخت . این نرم افزار امروزه یکی از مهمترین نرم افزارهای کاربردی در میان تولید کنندگان جلوه های ویژه رایانه ای و فیلمسازان می باشد . یکی از بزرگترین ویزگیهای این نرم افزار گنجاندن کوچکترین نکات و دقیقترین مسایل در جلوه های تصویری استشرکت توست پلاس  در جدیدترین فیلم آموزشی خود این برنامه کاربردی را با جزییات کامل تدریس میکند که امیدواریم این فیلم برای شما دوستداران یادگیری جلوه های ویژه تصویری مفید باشد .

مهدی بازدید : 110 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

تری لافلین یکی از شناگران معروف در دنیا پس از 40 سال شنا در دریاهای آزاد تصمیم گرفته است تا خود را تبدیل به یک شناگر قابل و همه فن حریف کند . وی در 55 سال از زندگی خود این تصمیم حیاتی را گرفته است . تمرینهای حرفهای او از سوی خودش پرواز برای بدن نام گرفته است . به شما که علاقمندان اموزش شنا توصیه می شود این فیلم اموزشی را از دست ندهید ویژگی های فیلم آموزشی Better Fly for Every Body :

- در هر بخش تری با تکرار تمرین و توضیحات کامل سعی در آموزش شنا به همه دارد

- قرار دادن دوربین در زیر آب و نشان دادن دقیق حرکات در نماهای که بدن زیر آب قرار دارد

مهدی بازدید : 110 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

پروتکل TCP/IP یک مدل مرجع اینترنتی می باشد . این پروتکل برای طراحی شبکه کامپیوتر است . TCP/IP در سال 1970 بوسیله DARPA ساخته شده است . مدل اصلی TCP/IP از 4 لایه تشکیل شده است . این پروتکل مهمترین برنامه است که بر روی شبکه های رایانه ای استفاده شده است . اینترنت به عنوان بزرگترین شبکه موجود در جهان بوسیله این پروتکل با دستگهای مختلف ارتباط برقرار میکند این پروتکل مبتنی بر سیستم عامل ویندوز نوشته شده است در این فیلم آموزشی شما با این پروتکل آشنا می شوید و می توانید مفاهیم مربوط به این برنامه را به راحتی فرا بگیرید .

ویژگی فیلم آموزشی  InfiniteSkills Learning TCP/IP :

تعداد صفحات : 4

درباره ما
دانلود فیلم های آموزشی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,029
  • بازدید ماه : 1,029
  • بازدید سال : 19,952
  • بازدید کلی : 151,753