loading...
دانلود فیلم های آموزشی
مهدی بازدید : 392 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

اضافه وزن که یکی از عوامل اصلی سکته قلبی و بیماری های عروقی است همچنین کمبود وزن یکی از عوامل مهم ضعف در مقابل بیماری های معمولی و مهلک است. برای اینکه به وزن ایده آل برسید راه های زیادی وجود دارد اما مهمتر و مشکلتر از آن دانستن وزن ایده آل است. اندازه گیری درصد چربی تشکیل دهنده وزن بدن حتی بهتر از اندازه گیری وزن میباشد زیرا ممکن است وزن شما عادی باشد اما به دلیل چربی زیاد دچار چاقی پنهان باشید و در معرض خطرهای آن باشید. اما چگونه درصد چربی تشکیل دهنده وزن خود را بدست بیاوریم؟ این مالتی مدیا پزشکی با حجم کم و بدون نیاز به نصب ابزاری مفید برای کلیه افراد می باشد این نرم افزار با استفاده از معتبر ترین منابع پزشکی و مشورت با ۲ متخصص تغذیه ایرانی و اطلاعات موجود در معتبرترین سایت های پزشکی آلمان و آمریکا تهیه شده است. این برنامه ابزار مناسبی را جهت افزایش اطلاعات شما درباره تندرستی خود فراهم می آورد. همچنین این برنامه میتواند کالری مورد نیاز روزانه شما را حساب کند. این برنامه قابلیت محاسبه مقدار خون بدن و محاسبه میزان طبیعی حداکثر ضربان قلب در هنگام ورزش را داراست. و در بانک اطلاعاتی آن اطلاعات مفیدی در مورد استفاده و نگهداری از داروها موجود است که براحتی میتوانید از آنها استفاده کنید. همچنین این نسخه نسبت به نسخه های پیشین خود تغییر ظاهری هم داشته است و سعی بر این بوده تا محیط جذاب تری برای کاربر فراهم شود. در آخرین نظر سنجی میان کاربران , نرم افزار سلامت کاشف با کسب ۸۴ % از رضایت مردم به عنوان کاملترین قدرتندترین و محبوب ترین نرم افزار سلامتی نسبت به نمونه های مشابه خود شناخته شده است. استفاده از این نرم افزار به اشخاصی که دچار بیماریهای مزمن همچون دیابت، افزایش فشار خون یا بیماریهای قلبی عروقی هستند توصیه نمی گردد.

مهدی بازدید : 95 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

بسته های آموزشی Rosetta Stone که شامل نرم افزاری قدرتمند جهت یادگیری سریع و آسان زبان های خارجی می باشد، یکی از محبوب ترین ها در سطح جهان بوده و بسیاری از شرکت های بزرگ و کالج ها از این نرم افزار قدرتمند جهت آموزش کاربران و کارآموزان خود استفاده می نمایند.
با استفاده از این نرم افزار قدرتمند قادر به یادگیری اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خواهید بود، این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی آشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان، یکی از بهترین منابع آموزشی می باشد که نرم افزاری فوق العاده جهت آموزش زبان های رایج و مهم دنیا می باشد.

مهدی بازدید : 95 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار LINE یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای تماس های صوتی و تماس های ویدیویی و همچنین ارسال اس ام اس رایگان و نامحدود می باشد که امروزه بیش از 420 میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از 231 کشور در جهان از نرم افزار LINE استفاده می کنند.بوسیله نرم افزار LINE می توانید با تمامی با تمامی دوستان و آشنایانتان بصورت کاملا رایگان مکالمه صوتی با بالاترین کیفیت و ارسال پیام با سرعت بسیار بالا و کاملا نامحدود داشته باشید. همچنین بوسیله نرم افزار LINE می توانید تمامی فایل های مورد نظر خود از جمله فیلم، عکس و غیره را بین دوستان خود به اشتراک قرار دهید. نرم افزار LINE یکی از نرم افزارهای صدر نشینی جدول کشورهای سنگاپور،تایلند، تایوان، ژاپن، مالزی، ترکیه، ماکائو و هنگ کنگ می باشد. نرم افزار LINE دارای چت روم گروهی به تعداد بیش از 200 نفر می باشد. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار مکالمه و ارسال پیامک رایگان را در اختیار شما کاربران محترم قرار داده ایم. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید.

مهدی بازدید : 113 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار LINE ابزاری است برای چت و گفتگو که محبوبیت خاصی در سراسر جهان پیدا کرده است . کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند خیلی آسان به گفتگو با دوستان و آشنایان خود بپردازند . امروزه با زیاد شدن برنامه های چت و مسنجر کار های روزانه بسیار آسان شده و از همه مهم تر هزینه های تلفنی خیلی کم تر شده است که با نصب کردن نرم افزار LINE بر روی ویندوز خود می توانید از امکانات این برنامه بهره مند شوید . برنامه هایی از قبیل Viber و Line کارایی های زیادی در تلفن های همراه شما دارند به گونه ای که هر کاربر از اسمارت فون های مختلفی استفاده می کند می تواند از طریق ایمیل خود نرم افزار لاین برای ویندوز را فعال کرده و در فضایی بزرگ تر و راحت تر به گتفگو بپردازد .  تصور کنید که بتوانید به صورت رایگان از طریق کامپیوتر با گوشی های اندرویدی ، آیفون ، بلک بری ، ویندوزفونی و … مکالمه برقرار نمایید . این کاری است که نرم افزار LINE برای شما انجام می دهد . با این نرم افزار ، علاوه بر چت کردن رایگان می توانید عکس های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و همچنین تماس های رایگان را با کیفیتی خیلی خوب برقرار کنید . از ویژگی های خوب این نرم افزار می توان به تماس رایگان اشاره کرد که افراد زیادی در کارهای روزانه ی خود به این امر ضروری نیاز پیدا می کنند که با وصل شدن به اینترنت و با استفاده از نرم افزار LINE این کار خیلی راحت می شود . در این نرم افزار می توانید با کلیک کردن بر روی مخاطب مورد نظر و با انتخاب کردن گزنیه ی Video Call به راتی تماس تصویری برقرار کنید . از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار دسترسی به Time Line است که کاربر می تواند متن ، تصاویر و ویدیو های مختلفی را با دوستان خود به اشتراک بگذارد .

مهدی بازدید : 149 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

delphi دانلود نرم افزار محیط برنامه نویسی دلفی Delphi 2010

Borland Delphi یکی از عمومی ترین نرم افزار های رایج برنامه نویسی شی گرا است که به برنامه نویسان امکان طراحی برنامه های کاربردی را می دهد. نرم افزار برنامه نویسی دلفی علاوه بر ویندوز بر روی سیستم عامل لینوکس هم قابل اجرا می باشد. بیشترین کاربرد دلفی در طراحی برنامه‌های رومیزی و پایگاه دا‌ده‌ها‌ است، اما به عنوان یک ابزارِ «چند-منظوره»، برای طراحی انواع گوناگونی از پروژه‌های نرم‌افزاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.بیشترین کاربرد زبان برنامه نویسی دلفی نیز در طراحی نرم افزار های رومیزی و پایگاه های داده است اما می توان از آن برای طراحی پروژه های گوناگون نرم افزاری استفاده کرد. دلفی یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و سطح بالا است که بر خلاف پاسکال مقدمتاً برای اهداف تحصیلی طراحی نشد.  دلفی با یک رابط گرافیکی بزرگ به اسم VCL ارتباط خوبی دارد، که شامل خیلی از کدهای منبع آن است. محصولات زیادی توسط این زبان برنامه نویسی تولید و توسعه داده می شوند که در بین آنها می توان به FL Studio نرم افزار آهنگ سازی، Inno Setup نرم افزار ساخت ستاپ، Mysql Tools ابزارهای توسعه پایگاه داده، Help & Manual نرم افزار ساخت فایل راهنما و … اشاره کرد.

مهدی بازدید : 120 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

 

با محیط ۶۴بیتی نسخه ی جدید نرم افزار ادوبی فلش شما می توانید سریع تر از آن چه که فکر می کنید کارهای خود را انجام دهید. نوارهای کاری جدید در رابط کاربری نرم افزار و ویژگی های ارتباطی این نسخه باعث متمایز شدن آن شده است. محتوای HTML خود را ایجاد کنید و ویدیوهای HD و صداهای خود را در طراحی های فلش خود جای دهید. نرم افزار Flash Professional CC بخشی از Creative Cloud شرکت ادوبی می باشد. به این منظور که شما می توانید کارهای خود را در اینترنت با دیگران به اشتراک گذاشته و یا به آن ها در هر نقطه ای از دنیا که نیاز داشتید از طریق اینترنت دسترسی پیدا کنید. هم چنین شما می توانید آپدیت های جدیدی که برای این نرم افزار عرضه می شود را به محض عرضه شدن دریافت نمایید.

مهدی بازدید : 299 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

Adobe After Effects یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای تدوین و ویرایش فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است. 

مهدی بازدید : 105 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی Edius 6.5 میکیس و مونتاژ حرفه ای یکی از معروفترین نرم افزارها در زمینه ی میکس و مونتاژ حرفه ای نرم افزار Edius می باشد . هم اکنون با این فیلم آموزشی Edius که مربوط به نسخه 6.5 می باشد شما به یک ابزار در زمینه ویرایش قدرتمند و دقیق برای هر نوع فرمت دسترسی دارید . Mike Downey در فیلم آموزشی Edius 6.5 به شما این فرصت را می دهد تا انعطاف پذیری بیشتری نسبت به قبل در زمینه میکس و مونتاژ داشته باشید و در نهایت به شما کمک می کند تا در این زمینه حرفه ای شوید . یکی از مزیت های این نرم افزار رابطه کاربری آسان آن می باشد که هر فردی از مبتدی تا پیشرفته می تواند با آن به راحتی کار کرده و مشکلی نداشته باشد . .

مهدی بازدید : 111 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

امروز قصد داریم یکی از حرفه ای ترین و بهترین نرم افزار های مونتاز فیلم را برای دانلود قرار دهیم . نرم افزاری که کمتر سایتی امکان دانلود رایگان آن را به شما میدهد ! پس با ما باشید ..
همان طور که میدانید نرم افزار Pinnacle Liquid Edition  توسط شرکت Avid خریداری شد و Avid Liquid و اینک نسخه کاملتر آن یعنی Avid Studio که می توان گفت نسخه خاص و گرانتر از Pinnacle Studio است عرضه شده است.
این نرم افزار توسط بهترین تدوین گران و میکس و مونتاژ کاران فیلمهای استدیوی هالیوود به کار گرفته می شود.

مهدی بازدید : 131 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار Avid Media Composer، نرم افزار فوق تخصصی تدوین و ویرایش فیلم می باشد که توسط شرکت Avid Technology تهیه و منتشر شد . این نرم افزار به خاطر سیستم non-linear editing system خود بسیا مشهور است . non-linear editing system یا همان NLE سیستمی است که در آن تدوین و ویرایش فیلم بر روی محتوای اُریجینال صورت نمی گیرد بلکه برای جلوگیری نمودن از تخریب محتوا از نسخه ی اصل کپی تهیه نموده و بر روی آن تدوین انجام می گیرد . این نرم افزار در سال 1989 ابتدا برای سیستم عامل مکینتاش و سپس برای سیستم عامل ویندوز عرضه شد و از اوایل دهه ی 90 میلادی، نرم افزار Avid Media Composer به نرم افزار اصلی تدوین فیلم به روش non-linear editing system در صنعت سینما و تلویزیون تبدیل گشت . از آن زمان تا کنون ثابت شده است که نرم افزار Media Composer بهترین نرم افزار تدوین و ویرایش در صنعت سینما، تلویزیون و رسانه است  که سالانه توسط هزاران تدوینگر و کارگردان مورد استفاده قرار می گیرد . نرم افزار Media Composer به گونه ای طراحی شده است که از اتلاف وقت جلوگیری می کند، قابلیت همکاری و اجرای تدوین به صورت زنده را دارد ، از تمامی فرمت های HD و SD برای ویرایش و تدوین پشتیبانی می کند و … . در نسخه ی جدید برنامه ی Media Composer بسیاری امکانات جدید اضافه شده است از جمله Video Satellite که به تدوینگران صدا و صدابرداران این امکان را می دهد ویدیوهای HD و SD خود را به طور مستقیم با ابزار Pro Tools هماهنگ سازند .

درباره ما
دانلود فیلم های آموزشی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 981
  • بازدید ماه : 981
  • بازدید سال : 19,904
  • بازدید کلی : 151,705