loading...
دانلود فیلم های آموزشی
مهدی بازدید : 153 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

فیلم آموزش دلفی Delphi 2010 به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . از سری بخش های فیلم آموزشی فارسی امروز ما برای شما فیلم آموزشی دلفی 2010 را که در محیط IDE برنامه ی XE آموزش داده می شود...

مهدی بازدید : 147 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

با Jessica Smith همراه شوید تا در یک دوره ی کوتاه ۱۰ پوند (۴.۵ کیلو) از وزن خود را بکاهید . او یک مربی شناخته شده با ۱۳ سال سابقه در صنعت تناسب اندام می باشد که در شهرهای نیویورک، لس آنجلس و میامی کار می کند. تمامی حرکات این مربی ساده و گویا هستند و بیشتر بر روی ناحیه ی شکم تاکید دارند .کاهش وزن در پزشکی، بهداشت و تناسب اندام، به صورت کاهش حجم بدن تعریف می‌شود. کاهش وزن می‌تواند ناشی از بیماری باشد و یا اینکه در ادامه چاقی یا اضافه وزن صورت پذیرد.کاهش وزن ناخودآگاه دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد، از جمله گرسنگی، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های کلیوی، بیماری‌های عصبی (مانند زوال عقل)، ایدز تنیدگی و در بعضی از افراد می‌تواند عوارض جانبی استفاده از دارو باشد.کاهش وزن ممکن است به صورت عمدی و با هدف تناسب اندام صورت پذیرد. همچنین کاهش وزن کنترل شده می‌توان خطر بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی فشار خون بالا ورم مفاصل یا بعضی از سرطان‌ها را کاهش دهد.

مهدی بازدید : 113 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

ممکن است که برای شما نیز پیش آمده باشد که به صورت تصادفی و ناخواسته عکس هایتان را از روی دروبین های عکاسی حذف کرده باشید . اگر این اتفاق بد برای شما افتاده است ، بهتر است این ویدئوهای آموزشی شرکت لیندا را مشاهده نمایید تا با Derrick Story همراه شوید تا مراحل بازیابی عکس از مموری کارت را فرا بگیرید . او به شما نرم افزارهای متنوع بازیابی عکس در سیستم عامل ویندوز و مکینتاش را نشان می دهد . این تکنیک های آموزشی برروی حافظه های SD, microSD و CF cards قابل اجرا می باشند . زبان این ویدئوهای انگلیسی می باشد .

مهدی بازدید : 240 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

یوگا به همراه رقص باله ترکیبی عالی برای داشتن بدنی ظریف و اندامی عالی می باشد . در این ویدئوهای آموزشی Nicky McGinty به شما ترکیبی عالی و بی نقص از این دو ورزش را آموزش می دهد . یوگا ورزشی" target="_blank">ورزشی جسمی و روانی (فکری) می‌باشد که در شبه قارهٔ هند و توسط هندوها به وجود آمده‌است. ریشه یابی دقیق این ورزش که توسط چه شخصی و دقیقآ چگونه بوجود آمده کمابیش ناممکن است. چرا که تاریخ شکل گیری یوگا به سالهای بسیار دور برمی گردد.یوگا دارای ابعاد فلسفی و در عین حال کاربردی می‌باشد. به گفته کارشناسان این ورزش، فلسفه یوگا با روح درونی انسان، گیتی و چگونگی ارتباط و پیوستگی این دو سروکار دارد. تمرینات یوگا می‌تواند روح انسان را تقویت کند و آن را به آفریننده جهان هستی نزدیکتر کند، تا بدین صورت انسان از لحاظ روحی، درک بیشتری به خود و خدای خود داشته باشد.یوگا شناختی مستقیم و بی واسطه از ژرفای هستی خویش و هماهنگی با قوانین طبیعت است. این معرفت شهودی در پی سلوکی پی گیر و عشقی صادقانه حاصل می‌شود. در پی این سلوک، فرد تسلطی همه جانبه بر قوای تن، احساسات و افکار خود پیدا می‌کند. و در نهایت می‌تواند خود را از حیطه تغییرات احساسی و نگرانیهای فکری فراتر برده، در عمق قلب خود قرار یابد، جایی که تلاطمات فکری و محیط خارجی قادر نیست تاثیری بر آن داشته باشد.

مهدی بازدید : 154 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه ای که در پیش رو دارید یک مجموعه ی قوی از یوگای سبک Kundalini می باشد که شامل تمرینات مدیتیشن و مانترا برای تغییر حس شما نسبت به زندگی ، احساس شروع کردن هر روز خود با روحیه ای باورنکردنی و انرژی زایی در شما می باشد. این مجموعه شامل ۵ دی وی دی آموزشی می باشد که بر روی داشتن زندگی سالم ، شاد و غنی تمرکز دارد. این مجموعه آموزش یوگا به شما اجازه می دهد تا از نظر روحی ، جسمی و فکری رشد نمایید. تمرین کردن به سبک مانتراس به شما کمک می کند تا به بالاترین پتانسیل خود برسید و به آن چیزی که واقعا هستید دست یابید. بر اساس ساختار اصلی سبک کلاس های یوگای Kundalini ، این کلاس ها جذاب ، نشاط بخش و فراتر از همه ی الهام بخشی های امروزی می باشد. شما هم اکنون می توانید این مجموعه ی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

مهدی بازدید : 125 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)
در این پست وب سایت میهن دانلود مجموعه عظیمی را با عنوان BBC Sound Effects Library
برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه همانطور که از نام آن پیداست یک
کتابخانه عظیم افکت های صوتی می باشد که توسط کمپانی معروف مستند سازی
جهان بی بی سی ساخته شده است. تمام افکت های موجود در این مجموعه به
صورت کاملآ استاندارد توسط کارشناسان و مهندسان ارشد کمپانی بی بی سی ضبط و
آماده شده به طوری در بسیاری از فیلم های معروف جهان از افکت های صوتی
این مجموعه استفاده می کنند. علاوه بر این از افکت های صوتی این مجموعه
میتوان برای افکت گذاری روی آهنگ ها و فیلم ها و همچنین تنظیم موسیقی و
تدوین فیلم و بسیاری از فایل های صوتی و تصویری دیگر که نیاز است روی آنها
افکت صوتی قرار داده شود استفاده کرد. از ویژگی های مهم افکت های صوتی این
مجموعه، گستردگی موضوعات آن می باشد در واقع اگر شما به هر نوع افکت صوتی
نیاز داشته باشید در این مجموعه قرار دارد زیرا این پکیج یک منبع بی نهایت
از افکت های صوتی می باشد. برخی از موضوعات افکت های این مجموعه شامل آب،
ورزش، کشتی، هوا، حیوانات، طبیعت، خانواده، قایق، حمل و نقل، هواپیما،
اتومبیل، پرندگان، ظروف چینی، کودکان، خنده، بیمارستان، نوزادان، فانتزی،
ارتباط، صنعت، تخیلی، کشاورزی، اسپورت، قطار، ساختمان، کشورها و بسیاری از
موضوعات متنوع دیگر می باشد. این پکیج شامل ۶۰ سی دی می باشد که در ۲ دو
نسخه معمولی شامل ۴۰ سی دی و حرفه ای شامل ۲۰ سی دی منتشر شده است. همچنین
کیفیت فایل های صوتی این مجموعه کاملآ استاندارد می باشد و فرمت همگی آنها
WAV است. جالب است بدانید این مجموعه در سایت های خارجی با قیمت های
متفاوتی که معمولی ترین آن ۸۰۰ دلار است به فروش می رسد. علاوه بر این در
بسیاری از فروشگاه های عرضه محصولات صوتی در ایران، این ۶۰ سی دی با قیمت
هایی بسیار بالا به فروش می رسد که سایت میهن دانلود افتخار دارد برای اولین
بار در میان سایت های ایرانی و خارجی کاملترین مجموعه افکت های صوتی بی بی
سی را به صورت کاملآ رایگان برای دانلود شما کاربران محترم قرار دهد.
مهدی بازدید : 103 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

در این مجموعه آموزشی عظیم به صورت کاملا پیشرفته نرم افزار اکسل ۲۰۱۰ شرکت مایکروسافت آموزش داده می شود که شامل تصاویری مبتنی بر پروژه خواهد بود. شما با استفاده از این مجموعه به سرعت می تواند مهارت های مربوط به برنامه های کاربردی دنیای پیرامون خود را آموخته و استفاده کنید. شما با این سری آموزشی به همراه مربی آموزشی می توانید مطالبی اجمالی و آموزنده ای رل با کیفیت پخش قوی و پیشرفته داشته باشید و توانایی یادگیری بصری خود را نیز بهبود بخشید.. فایل های برنامه بیشتر فرایند یادگیری داشته و با ارائه یک درجه اقتباس عالی شکل دیگر و منحصربفردی از آموزش پیشرفته اکسل ۲۰۱۰ را ارائه خواهد داد. هم اکنون می توانید مجموعه آموزشی پیشرفته اکسل ۲۰۱۰ را به همراه پروژه های آماده از سایت دانلودها دریافت نمایید.

مهدی بازدید : 114 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 دانلود فیلم آموزشی ساخت قاب های خیره کننده در افترافکت Digital Tutors Building Stunning Style Frames in After Effects

 

در این مجموعه آموزشی تاکتیک های ساخت فریم برای استایل های مختلف طراحی آموزش داده می شود و سرفصل های گوناگونی نیز برای چگونگی و شروع یک طراحی خوب مطرح می شود. این دوره آموزشی برای افرادی که می خواهند ایده های بیشتری را ببینند بسیار مناسب بوده و می تواند شروعی برای ایجاد افکت های گرافیکی باشد. سطوح و مطالب آموزشی این مجموعه کاملا به روز و جدید بوده و سازگاری کامل را با نسخه آخر این نرم افزار دارد.

مهدی بازدید : 125 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

این مجموعه آموزشی به آموزش سبک جدیدی از نقاشی و ماتینگ می پردازد که با تازگی توسط غول عکسای دنیا یعنی cmiVFX تولید و گسترش داده شده است. شما با تکنیک های زیادی در این مجموعه آشنا می شوید که کمک می کند بتوانید نقاشی های دیجیتال را تولید کرده و المان های مختلف فتوشاپ را روی آنها اعمال کنید. سطوح مختلفی از مهارت ها در این مجموعه آموزش داده شده و مناسب افراد مبتدی تا حرفه ای می باشد.

مهدی بازدید : 246 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

برای یادگیری هر چه بهتر هر زبان از جمله زبان انگلیسی، خواندن مطالب مختلف به آن زبان یک ضرورت است. اگر این مطالعه همراه با شنیدن فایلهای صوتی آن نیز باشد اثرات به مراتب بهتری خواهد داشت. جهت مطالعه بهتر است برای شروع از مطالبی استفاده کنید که مخصوص آموزش انگلیسی باشند و یا به زبان دیگر سطح بندی شده باشند. منابع جهت مطالعه انگلیسی معمولا شامل کتابهای داستان و مجلات انگلیسی می شوند. بسیاری افراد هستند که از خواندن کتابهای داستان خسته می شوند، اینجاست که مجلات انگلیسی به کمک می آیند. این مجله ها (که معمولا با تصاویر زیاد همراه هستند) با اطلاعات جدیدی که دارند می توانند برای عده ای بسیار جذاب تر از کتابهای داستان باشند. معروفترین مجله آموزش زبان انگلیسی، مجلات هات انگلیش Hot English Magazines می باشند. این مجلات مخصوص آموزش انگلیسی هستند. علاوه بر اینکه شامل آموزش های مختلف زبان انگلیسی هستند، شامل مقاله های بسیار جذاب از اطلاعات روز نیز می شوند. از مطالب علمی تا مطالب اجتماعی را در بردارند. آنچه این مجلات را خاص کرده است ترکیب عالی از آموزش و تفریح است و حتی بهتر اینکه این مجلات شامل فایلهای صوتی نیز می شوند. این مجموعه استثنایی را می توانید از سایت کتابخانه مجازی لایبر دانلود کنید یا اگر زمان یا شرایط دانلود را ندارید از سایت سفارش دهید تا بر روی دی وی دی برای شما ارسال شود. فایلهای این مجموعه به صورت PDF و فایلهای صوتی MP3 می باشند.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
دانلود فیلم های آموزشی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 987
  • بازدید ماه : 987
  • بازدید سال : 19,910
  • بازدید کلی : 151,711