loading...
دانلود فیلم های آموزشی
مهدی بازدید : 142 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه ویدویی English Today، را می توان بزرگترین سری ویدویی آموزش زبان انگلیسی دانست که تا به حال تولید شده است. مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Today متشکل از منابع مطالعاتی متنوع زبان انگلیسی از قبیل فایل های آموزشی ویدویی، فیلم های کوتاه، فایل های صوتی و فایل های PDF می باشد.

مهدی بازدید : 114 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

در هنگام عکاسی عوامل بسیاری مانند میزان نور و نورپردازی، زاویه دوربین، حرکت دوربین و ... دخیل خواهند بود که در کیفیت تصویر نهایی دخیل هستند. هنر عکاسى در میان هنرهاى کاربردى از ظرافت، دقت و اهمیت خاصى برخوردار است. این هنر توسط یک فرد کشف و تکمیل نشده‌است، بلکه نتیجهٔ تلاش بسیاری از افراد در زمینه‌های مختلف و اکتشافات و نوآوری‌های آنان در طول تاریخ است.  آشنایی با تکنیک های عکاسی و چگونگی تهیه عکس های الهام بخش می تواند برای علاقمندان به عکاسی مفید و قابل توجه باشد.

مهدی بازدید : 490 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

دوره تصویری «تلفظ و آواشناسی زبان انگلیسی» یک دوره تصویری برای آموزش تلفظ امریکن زبان انگلیسی است که از مفاهیم پایه و اساسی توسط جناب آقای مهندس باقری تهیه و ارائه شده است. این مجموعه سعی دارد تلفظ صحیح اصوات و آواهای زبان انگلیسی را به طور اصولی در 16 جلسه به صورت کاملا منظم به زبان آموز آموزش دهد، به گونه ای که تلفظ امریکن زبان آموز تا حد ممکن به تلفظ یک فرد Native نزدیک باشد. این دوره به صورت تصویری با فرمت AVI می باشد که توسط ایشان از محیط ویندوز به همراه یک فایل پاور پوینت ضبط گردیده است. لازم به ذکر است این مجموعه به طور اختصاصی از وب سایت مرجع زبان ایرانیان در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد. همچنین در 6 درس پایانی از این مجموعه نحوه نصب و کار با دیکشنری های زبان انگلیسی و مشاهده تلفظ صحیح لغات به صورت تصویری ارائه شده است.

مهدی بازدید : 112 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

سری کتاب های English Through Pictures یک مجموعه سه سطحی آموزش زبان انگلیسی با تصاویر است که به شیوه ای متفاوت ساده و روان آموزش می دهد. مطالب کتاب به گونه ای تنظیم شده است که با پیشرفت دروس و کتاب ها از ساده به دشوار پیش خواهد رفت. در این سری از کتاب ها سعی شده است تا از تصاویر بسیار ساده استفاده شود تا تمرکز زبان آموز بیشتر بر روی لغات، جملات و اصطلاحات باشد. مطالب کتاب به گونه ای طراحی شده است تا مهترین لغات و جملات زبان انگلیسی که کاربرد بیشتری در مکالمات روزمره دارند به زبان آموز آموزش داده شود. تمامی کتاب دارای فایل صوتی است که می تواند علاوه بر تقویت مهارت Reading و دایره لغات، برای تقویت مهارت Listening نیز بسیار موثر باشد. در پایان کتاب اول و دوم، یک کتاب تمرین به همراه پاسخ نیز ارائه گردیده است که به همان شیوه مطالب آموزش داده شده را مورد آزمون قرار می دهد. کتاب اول دربردارنده 250 واژه ضروری، کتاب دوم 500 می باشد که در کتاب سوم مجموع لغات ضروری آموزش داده شده به 1000 واژه می رسد.

مهدی بازدید : 382 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

 

سایت EngVid یکی از محبوب ترین سایتهای آموزش زبان است، این سایت مدت کوتاهی پس از شروع فعالیت خود به یکی از بازدیدترین سایت های آموزش زبان انگلیسی تبدیل شد. آموزش زبان انگلیسی در این سایت به شیوه ای جالب و برخلاف دیگر روش های آموزش زبان انگلیسی که بعضا خسته کننده است و زبان اموز پس از مدتی از ادامه کار منصرف می شود،  بسیار جذاب خواهد بود. در این سایت روش آموزش به گونه ای است که مربی به آموزش چند نکته و اصطلاح در زبان انگلیسیمی پردازد و سپس کاربرد های آن را در جملات بیان می کند.

مهدی بازدید : 116 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه ای بزرگ از منابع کمک آموزشی زبان انگلیسی برای اساتید است که در قالب موضوعات مختلف منابع متنی، صوتی و ویدیویی را در اختیار اساتید قرار می دهد. این منابع از بهترین کتاب ها و دوره های آموزشی گردآوری شده است و موضوعات متنوعی را در بخش های گرامری، واژگان، تلفظ، فلش کارت و ... در بر می گیرد. مجموعه ESL Photocopiable Activities برای تمام اساتیدی که زبان انگلیسی را به عنوان یک زبان دوم تدریس می کنند می تواند مفید باشد و زمان آماده سازی دروس را کاهش می دهد. این مجموعه شامل بخش های زیر می باشد:

مهدی بازدید : 148 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

این مجموعه به تقویت مهارت های زبان انگلیسی خردسالان می پردازد. گروه کارشناسان Baby Einstein توجه دارند که کودکان به صورت طبیعی کنجکاو هستند. بنابراین کلیه محصولات این کمپانی به گونه ای طراحی شده است که حس کشف کردن را در کودک ترغیب نموده و راه های جدیدی را برای ایجاد ارتباط بین والدین و فرزندان خردسال پیدا کند. خاصیتی که باعث متفاوت بودن محصولات Baby Einstein نسبت به سایرین شده است این است که آنها بر مبنای نگرش خود کودکان پایه گذاری شده و شامل ترکیبی ویژه از دنیای حقیقی، موسیقی، هنر، زبان، علم، شعر و طبیعت می باشند. پس یک فرصت مناسب را برای والدین فراهم می کند تا فرزندان خردسال خود را با یک روش جذاب و پر محتوا با دنیای اطرافشان آشنا سازد.

مهدی بازدید : 169 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

English Nursery Rhymes مجموعه ای از انیمیشن های کارتونی است که برای آموزش شعر و آهنگ انگلیسی به کودکان منتشر می شوند. این مجموعه با بیش از 4 ساعت برنامه، دربردارنده بیش از 200 آهنگ کارتونی است که به همراه زیرنویس انگلیسی، می تواند برای تقویت زبان انگلیسی کودکان مورد استفاده قرار گیرد. برای استفاده از این مجموعه، والدین می توانند ریتم صوتی، آهنگ را با کودک تمرین نمایند تا کودک به مرور و مشاهده چندین باره برنامه، به آن تسلط یابد و بتواند به تنهایی شعر و آهنگ مورد نظر را بخواند. این آهنگ ها علاوه بر تلفظ و روش خواندن شعر، مطالب و لغات آموزشی زبان انگلیسی از جمله، روزهای هفته، رنگ ها، حیوانات، مکالمات ساده روزمره و همچنین موارد آموزشی اخلاقی از قبیل مرتب بودن، پاکیزگی و  ... را نیز به کودک آموزش خواهد داد. فرمت فایل های ویدویی AVI می باشد که در دستگاههای پخش خانگی با قابلیت پخش اینگونه فایل ها، قابل اجرا است.

مهدی بازدید : 112 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه عظیم Photoshop Top Secret ، یکی از معروف ترین دوره های آموزش فتوشاپ در دنیاست. نسخه اصلی این مجموعه، حاوی 6 حلقه DVD بوده و در امریکا با قیمت 240 دلار به فروش میرسد.

این مجموعه آموزشی شامل آموزش گام به گام تکنیک های مختلف فتوشاپ است. چیزی که این مجموعه را از سایر دوره های آموزش فتوشاپ متمایز میکند، کار روی پروژه های منحصر به فردی است که فقط و فقط در این مجموعه آموزش داده شده است.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
دانلود فیلم های آموزشی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,065
  • بازدید ماه : 1,065
  • بازدید سال : 19,988
  • بازدید کلی : 151,789