loading...
دانلود فیلم های آموزشی
مهدی بازدید : 122 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

اینبار با یک مجموعه استثنائی برای کارگردان ها و فیلمبردارهای عزیز در خدمت شما هستیم . این اموزش به نحوه استفاده از دوربین های هالیوودی پرداخته و بسیار کاربردی میباشد . همه چیز که یک کارگردان میتواند یک صحنه استثنائی را خلق کند به فیلمبرداری مرتبط است . انها باید خوب بدانند که دوربین ها چطور کار میکنند . شما در واقع با جامع ترین اموزش کارگردانی در جهان روبرو هستید که بیش از 9 ساعت به اموزش کارگردانی انیمیشن 3 بعدی میپردازد . قسمت اول به بخشی از تئاتر هم اشاره دارد . در این مجموعه با اصولی که یک گارگردان بایستی رعایت کند آشنا خواهید شد.اصولی همچون مسدود سازی صحنه ، نورپردازی ، جلوه های ویژه و ... . این دوره توسط مدیر شرکت هولمز یکی از شرکت برتر فیلم سازی و کارگردانی تهیه شده است.حرکات دوربین در پلان های مختلف و تکنیک های مربوط به آن برای احراز بهترین نتیجه تنها گوشه ای از دریای نکات نهفته در این فیلم سه بعدی تماماً شبیه سازی شده می باشد. تمام کسانی که در زمینه ساخت فیلم و دوره های سینمایی فعالیت می کنند می توانند از آموزش های ارائه شده در این مجموعه کمال استفاده را ببرند.

مهدی بازدید : 123 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

ادوبی افتر افکتس (Adobe After Effects)‏ یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی، ساخت جلوه های ویژه سینمایی و گرافیک های متحرک است. این نرم افزار کاربران امکان طراحی تصاویر متحرک را با افکت های مختلف را می دهد و می توان در امور مختلف مانند فیلم، کارتون، ویدیوهای موبایل و اینترنت و ... استفاده نمود و یا بر روی فیلم ها و فایل های ویدیویی خود با فرمت های مختلف، افکت های جذاب ایجاد کنید و بر زیبایی آن ها بیفزایید و در نهایت ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید.
در دوره آموزشی Elephorm Maitrisez After Effects CS6  Techniques Avancees شما با قابلیت های اساسی و کلیدی و همچنین تکنیک های پیشرفته در نرم افزار افتر افکت آشنا می شوید.


مهدی بازدید : 99 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)
دانلود رایگان فیلم ۱۴ ساعته آموزش و معرفی نرم افزار CINEMA 4D R14 

فیلم آموزشی Digital-Tutors – Introduction to CINEMA 4D R14 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. در این آموزش، ما درک خوبی از نحوه کار با نرم افزار CINEMA 4D را برای شما فراهم می کنیم. همانطور که با بسیاری از بخش های اصلی نرم افزار پیش می روید در این باره از چند مربی به عنوان آموزگار دیجیتال خواهید آموخت و این آموزش به شما برای تبدیل شدن به هنرمندی کارآمدتر در حوزه این نرم افزار کمک می کند.
ما آموزش مان را با بررسی رابط کاربری شروع خواهیم کرد و شماری از ویژگی ها و مفاهیمی را بررسی می کنیم که هنگامیکه شروع به کاوش عمیق تر این نرم افزار می کنیم‏ دانستن آن بسیار مهم است. از اینجا به بعد بصورت گام به گام فرآیند مدلسازی و بافت دادن را در وسیله پرواز آتی خودمان که از سینما ۴بعدی و مجموعه بافت دهی BodyPaint استفاده می کند، ‏توضیح می دهیم.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

مهدی بازدید : 149 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه ای بسیار کاربردی و مفید برای گرافیست ها، انیماتورها و مدلسازان در خدمت شماست. مجموعه ای شامل انواع مدل های سه بعدی مکس  و vray با موضوعات متنوع.

برای دوستان عزیزی که در زمینه هنرهای سه بعدی فعالیت میکنند، دسترسی به آرشیوی کامل از مدل های سه بعدی همواره یک نیاز اصلی بوده است. همچنین در کنار این مساله، قابلیت ویرایش نیز بسیار مهم است، DoschDesign در همین زمینه، توسط تیم حرفه ای خود، تصمیم گرفت تا آرشیوی را از مدل های تولید شده خود، گرد آوری کند، این مجموعه کاملا قابل ویرایش است و به کمک آن شما می توانید محیط های سه بعدی وسیع و بزرگ تا جزئی ترین ابزارها را داشته باشید.

یکی از نکات در مورد این مجموعه، سبک بودن مدل ها است، یعنی نوع طراحی آنها از پیچیدگی مناسبی برخوردار است و از ساختارهای پیچیده کمتر استفاده شده است. بنابراین در صورتی که بخواهید چندین مدل را در کنار هم داشته باشید و آنها را render کنید، به سادگی امکان پذیر است. و در صورتی که انیمیشن سازی کنید، خواهید دید که محیطی سبک اما حرفه ای را پیش رو دارید.

مهدی بازدید : 103 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه ارزشمند Designer Sound FX متشکل از فایل های صوتی فوق العاده با کیفیت با فرمت WAV  به همراه فایل ها و فیلم های مورد نیاز برای پیش رفتن با آموزش ها و همچنین به همراه 80 دقیقه آموزش برای استفاده جلوه های صوتی در تصاویر Visual FX مرجع  فایل های صوتی با کیفیت بالا برای میکس و مونتاژ را میتوانید به صورت رایگان از وطن دانلود دریافت کتید .این مجموعه در برخی فروشگاه ها با قیمت های بالایی به فروش میرسد .

از مزایای این مجموعه میتوان به تنوع موضوعی و تعداد قابل قبول فایل  و صرفه جویی در مصرف وقت و تولید طرح های بی نظیر بسیار با کیفیت اشاره کرد .
این مجموعه برای
 ویراستاران و سازندگان فیلم و ویدیو، ویدیو کلیپ، سازندگان برنامه های تلویزیونی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی به ویژه در بحث جلوه های ویژه  بسیار کاربردی میباشد !

مهدی بازدید : 149 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

delphi دانلود نرم افزار محیط برنامه نویسی دلفی Delphi 2010

Borland Delphi یکی از عمومی ترین نرم افزار های رایج برنامه نویسی شی گرا است که به برنامه نویسان امکان طراحی برنامه های کاربردی را می دهد. نرم افزار برنامه نویسی دلفی علاوه بر ویندوز بر روی سیستم عامل لینوکس هم قابل اجرا می باشد. بیشترین کاربرد دلفی در طراحی برنامه‌های رومیزی و پایگاه دا‌ده‌ها‌ است، اما به عنوان یک ابزارِ «چند-منظوره»، برای طراحی انواع گوناگونی از پروژه‌های نرم‌افزاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.بیشترین کاربرد زبان برنامه نویسی دلفی نیز در طراحی نرم افزار های رومیزی و پایگاه های داده است اما می توان از آن برای طراحی پروژه های گوناگون نرم افزاری استفاده کرد. دلفی یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و سطح بالا است که بر خلاف پاسکال مقدمتاً برای اهداف تحصیلی طراحی نشد.  دلفی با یک رابط گرافیکی بزرگ به اسم VCL ارتباط خوبی دارد، که شامل خیلی از کدهای منبع آن است. محصولات زیادی توسط این زبان برنامه نویسی تولید و توسعه داده می شوند که در بین آنها می توان به FL Studio نرم افزار آهنگ سازی، Inno Setup نرم افزار ساخت ستاپ، Mysql Tools ابزارهای توسعه پایگاه داده، Help & Manual نرم افزار ساخت فایل راهنما و … اشاره کرد.

مهدی بازدید : 129 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

3D Fluff یکی از وب سایت های پیشگام در زمینه طراحی نرم افزار های گرافیکی در یکی از پروژه های خود اقدام به تولید یک مجموعه آموزشی برای نرم افزار3Cinema 4D نموده است. وطن دانلود در این پست مجموعه ای کامل و جامع برای یادگیری نرم افزار Cinema 4D را برای شما آماده کرده است.

 

اندکی در مورد نرم افزار Cinema 4D:

این نرم افزار به سادگی در کاربرد مشهور است و یکی از نرم افزارهای حرفه ای در زمینه ی طراحی 3 بعدی می باشد. اگر به دنبال رسیدن به نتایج حرفه ای هستید این محصول برای شما امکانات بیش از پیش در زمینه ی فیلم، تلویزیون، تبلیغات، شبیه سازی های علمی، معماری، طراحی محصول و یا هر رشته ی دیگر، فراهم می نماید به علاوه در راستای کامل سازی ظاهری مدل کاربر، تمامی مولفه های استاندارد و پیشرفته را در اختیارتان قرار می دهد. برای مثال در زمینه ی انیمیشن، ابزارهای پیشرفته ای را در اختیارتان می گذارد که به کمک آن می توانید شبیه سازی ها و مدل سازی های طبیعی و مختلفی داشته باشید، شما می توانید به راحتی حرکت مو در اثر وزیدن باد را پیاده سازی کنید. به کمک این نرم افزار می توانید سایه روشن های زیبایی به صحنه های دلخواه تان بیافزایید. از دیگر خصوصیات بارز این نرم افزار بهره گیری از موتور قدرتمند و سریعی است که امکان پردازش بیش از 64 پروسس را به صورت همزمان فراهم می کند.

این مجموعه شامل 9 دی وی دی آموزشی است، در ادامه مطلب به ترتیب به توضیح محتوای آموزشی هر بخش خواهیم پرداخت.

مهدی بازدید : 122 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

علاقه مندان به کارهای گرافیکی حرفه ای و سطح بالا به خوبی با نرم افزار قدرتمند موکا و توانایی بی نظیر این نرم افزار در تولید و ویرایش تصاویر سه بعدی آشنا هستند. فیلم آموزشی حاضر که توسط شرکت cmiVFX و با عنوان تجاری System’s MochaPro Advanced Compositing Tactics Video ارائه شده، در قالب ۳ ساعت فیلم، علاقه مندان را به خوبی با نکات پایه ای و اساسی کار با نرم افزار Mocha آشنا می کند و فوت و فن کار با این نرم افزار را در قالب چند مثال عملی آموزش می دهد. با مشاهده ی این فیلم آموزشی و کسب تسلط کافی در نرم افزار موکا می توانید خالق تصاویر بی نظیر و باور نکردنی باشید که همه گان را به تعجب وا می دارد! امیدواریم علاقه مندان به کار های گرافیکی از مشاهده ی این فیلم آموزشی لذت ببرند. در ادامه می توانید تصاویری از صحنه های مختلف فیلم آموزش نرم افزار Mocha همچنین اطلاعات دانلود را مشاهده کنید.

مهدی بازدید : 357 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

 

مجموعه آموزشی کماندو کراو ماگا توسر بسیاری از کارشناسان ویرانگرترین سیستم مبارزه در جهان در نظر گرفته شده . در سی کی ام  یاد خواهید گرفت که چگونه در مقابل افراد مسلح به چاقو ، اسلحه ، چوب ، بطری و … مبارزه کنید و با چند حرکت کوچک آنهاا را از پای درآورید . این مجموعه آموزشی را می توانید از سرورهای پرقدرت دانلود فارسی دریافت نمایید . به یاد داشته باشید که سی کی لم سیستم آموزشی زبده ترین واحدهای کماندویی و نیروهای ویژه ( Swat ) و نیروهای ویژه در سراسر جهان می باشد

مهدی بازدید : 94 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

تا کنون مجموعه های متنوعی که به آموزش بخش های مختلف نرم افزار فتوشاپ می پرداختند به بخش فیلم های آموزشی سایت ارم دانلود اضافه شد اما در این پست قصد داریم یک آموزش ویژه و جامع فتوشاپ که محصول سال ۲۰۱۴ نیز می باشد را به شما هم میهنان گرامی و علاقه مندان به یادگیری نرم افزار فتوشاپ معرفی کنیم.  مجموعه ی حاضر کاری از شرکت معتبر Class on Demand بوده و در آن قسمت های مختلف نرم افزار فتوشاپ همراه با مثال های تصویری متعدد آموزش داده می شود. فیلم آموزشی Complete Training for Adobe Photoshop CS6 از ۷ سرفصل کلی تشکیل می شوند که عبارتند از کار با ابزار ها، معرفی ابزار ها، آموزش های ۳D، آموزش رنگ بندی، نوع طراحی، صفحه بندی، طراحی گرافیکی، نوع ویرایش و ساخت تصاویر. تماشای این پکیج آموزشی ویژه را به همه ی علاقه مندان به کارهای گرافیکی و طراحی علی الخصوص علاقه مندان به یادگیری تخصصی نرم افزار فتوشاپ توصیه می کنیم. در ادامه می توانید اطلاعات دانلود این فیلم آموزشی را مشاهده کنید.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
دانلود فیلم های آموزشی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 1,367
  • بازدید سال : 20,290
  • بازدید کلی : 152,091