loading...
دانلود فیلم های آموزشی
مهدی بازدید : 422 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

قبل از حضور چشمگیر رایانه ها و نرم افزار ها در عرصه سینما، فیلم سازان برای ساخت جلوه‌های ویژه سینمایی از مدل‌های گچی، ماکت‌های مقوایی، عروسک‌ها و مدل های کوچک شده استفاده می‌کردند. اما امروزه اگر ساخت یک جلوه در مقابل دوربین بطور زنده غیرممکن یا دارای هزینه زیادی باشد از جلوه های ویژه بصری استفاده می شود. جلوه های ویژه شامل کامپوزیت، روتوسکوپی، انیمیشن، ترکینگ و ... است که اکثراً ساخت آن ها نیز گران قیمت است و به هزینه تولید فیلم های هالیوودی مبلغ چشمگیری می افزاید.
Gnomon School به عنوان مدرسه مجازی آموزش جلوه های ویژه، آموزش های زیادی در زمینه ساخت جلوه های ویژه با نرم افزار ها و ابزارهای مختلف منتشر نموده است و در سال 2011 این مدرسه فیلم های آموزشی منحصر به فردی در قالب کلاس های درسی مجازی منتشر نمود که هر کلاس بر روی یک عنصر مختلف صنعت VFX تمرکز دارد. این کلاس ها در قالب پکیج Gnomon Master Classes 2011 جمع آوری شده است تا در این دوره های آموزشی شما با مفاهیم مطرح و پرکاربرد در زمینه جلوه های ویژه سینمایی آشنا شوید.

مهدی بازدید : 124 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

فیلم مستند آموزشی شعبده بازی و سحر و جادو بسیار ساده توسط مایکل ماکسول تهیه شده و به شما برخی از بزرگترین کلاه برداری ها را که توسط شعبده و سحر و جادو انجام گرفته را بصورت استادانه می آموزد . این مجموعه شامل 18 اثر شگفت انگیز می باشد .

مهدی بازدید : 188 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

فیلم آموزشی دفاع شخصی و مبارزه سیستما توسط ولادیمیر واسیلی . او یکی از مردانی در جهان است که اسرار مبارزات سیستما را آموزش می دهد . کارشناسان این روش مبارزه را جنبشی عظیم در مبارزات سراسر جهان می دانند . در این فیلم آموزشی شما توسط استادان سیستما دستیابی به مهارتهای شگفت انگیز ، قدرت و استقامت قابل توجه ، استفاده منحصر به فرد از بدن برای دفاع از خود و سرعت عمل بالا را می آموزید . سیستما نیروهای ویژه روسی بودند که در جنگهای متعدد و ماموریت های خطرناک از آنها استفاده می شد .

مهدی بازدید : 145 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

آموزش سگها در وهله اول مهمترین کار برای نگهداری سگها می باشند که باید آن را فرا بگیرید . آنچه در این مجموعه آموزشی می آموزید درک کامل از فلسفه آموزش سگها می باشد . در این ویدوئو بصورت پایه از شروع همه چیز را در مورد آموزش سگها فرا می گیرید . رفتارهای بد و مشکل دار ، ایجاد خط مرز و امنیت ، آموزش شنا به سگها و … به شما بصورت گام به گام آموزش داده می شود .

مهدی بازدید : 130 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه آموزشی سیگار را برای همیشه ترک کنید Stop Smoking Forever 5.0 Subliminal جدیدترین و کاملترین مجموعه آموزشی مالتی مدیا ترک سیگار برای کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند و می خواهند دوباره آن را بدست آورند مناسب می باشد . در این مجموعه آموزشی که بصورت مالتی مدیا ساخته شده باعث استفاده برخی از پیشرفت های اخیر در تحقیقات و تجربه به نحوه کار کردن مغیز ، ذهن ، و تعامل آن ها بین بدن به  در نرم افزار به کار برده شده است

مهدی بازدید : 153 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

برنامه نویسی به زبان c++,c یکی از به روزترین زبان برنامه نویسی در دنیا می باشد.این آموزش شامل 15 فصل می باشد.که در این 15 فصل هر کدام دارای زیر مجموعه ای آموزش ویدیویی می باشد.آموزش توسط شرکت lynda ارائه شده است .این شرکت بهترین منبع آموزش به زبان انگلیسی می باشد.کیفیت ویدیو این نرم افزار wma  و با کیفیت بالا می باشد.در این آموزش از آشنایی به زبان برنامه نویسی ++c,c تا نوشتن یک برنامه کامل را به شما درس می دهد.برای بهتر یادگیری شما در این آموزش فایل های تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است و همچین برنامه هایی که در آموزش مشاهده می کنید وجود دارد.

مهدی بازدید : 133 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

امروزه تمامی مردم اعم از پیر و جوان به بدن خود صدمات جبران ناپذیری وارد میکنند . صدماتی که بوسیله ی ورزشهای نامناسب و فشار بیهوده بر بدن اعمال میشود . خیلی از مردم این نکته را نمی دانند که فشار بیهوده و حرکات اشتباه ورزشی" target="_blank">ورزشی می تواند در بلند مدت چه آسیبهایی بر بدن یک انسان سالم وارد نماید . اسکات سونان مربی کارکشته آمریکایی تلاش دارد تا دراین فیلم آموزشی راه صحیح ورزش کردن را به هر فرد بیاموزد .حرکاتی که اسکات در این مجموعه ارائه می دهد بسیار ساه و روان است و برای هر فردی با هر اندامی مناسب است . با انجام صحیح حرکات می توانید به فرم ایده ال خود برسید .

مهدی بازدید : 150 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار After Effects بسته نرم افزاری است که توسط شرکت قدرتمن Adobe تهیه و روانه بازار شده است . با استفاده از این نرم افزار فوق حرفه ای میتوان جلوه های ویژه بصری فوق العاده چشم نواز ساخت . این نرم افزار امروزه یکی از مهمترین نرم افزارهای کاربردی در میان تولید کنندگان جلوه های ویژه رایانه ای و فیلمسازان می باشد . یکی از بزرگترین ویزگیهای این نرم افزار گنجاندن کوچکترین نکات و دقیقترین مسایل در جلوه های تصویری استشرکت توست پلاس  در جدیدترین فیلم آموزشی خود این برنامه کاربردی را با جزییات کامل تدریس میکند که امیدواریم این فیلم برای شما دوستداران یادگیری جلوه های ویژه تصویری مفید باشد .

مهدی بازدید : 110 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

تری لافلین یکی از شناگران معروف در دنیا پس از 40 سال شنا در دریاهای آزاد تصمیم گرفته است تا خود را تبدیل به یک شناگر قابل و همه فن حریف کند . وی در 55 سال از زندگی خود این تصمیم حیاتی را گرفته است . تمرینهای حرفهای او از سوی خودش پرواز برای بدن نام گرفته است . به شما که علاقمندان اموزش شنا توصیه می شود این فیلم اموزشی را از دست ندهید ویژگی های فیلم آموزشی Better Fly for Every Body :

- در هر بخش تری با تکرار تمرین و توضیحات کامل سعی در آموزش شنا به همه دارد

- قرار دادن دوربین در زیر آب و نشان دادن دقیق حرکات در نماهای که بدن زیر آب قرار دارد

مهدی بازدید : 110 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

پروتکل TCP/IP یک مدل مرجع اینترنتی می باشد . این پروتکل برای طراحی شبکه کامپیوتر است . TCP/IP در سال 1970 بوسیله DARPA ساخته شده است . مدل اصلی TCP/IP از 4 لایه تشکیل شده است . این پروتکل مهمترین برنامه است که بر روی شبکه های رایانه ای استفاده شده است . اینترنت به عنوان بزرگترین شبکه موجود در جهان بوسیله این پروتکل با دستگهای مختلف ارتباط برقرار میکند این پروتکل مبتنی بر سیستم عامل ویندوز نوشته شده است در این فیلم آموزشی شما با این پروتکل آشنا می شوید و می توانید مفاهیم مربوط به این برنامه را به راحتی فرا بگیرید .

ویژگی فیلم آموزشی  InfiniteSkills Learning TCP/IP :

تعداد صفحات : 13

درباره ما
دانلود فیلم های آموزشی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,002
  • بازدید ماه : 1,002
  • بازدید سال : 19,925
  • بازدید کلی : 151,726