loading...
دانلود فیلم های آموزشی
مهدی بازدید : 102 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار آموزش رزتا استون عربی Rosetta Stone Totale  Arabic Version 4 یکی از معروفترین نرم افزارهای آموزش زبان در دنیا است. روش آموزش زبان رزتا استون از نحوه یادگیری اولین زبان، یعنی زبان مادری پیروی میکند. در این برنامه آموزش زبان عربی با استفاده از تصاویر، صداها و تکرار آنها و بدون استفاده از ترجمه یا گرامر می توانید به راحتی زبان مورد نظر خود را فراگیرید. با این روش شما نوشتن، خواندن، مکالمه، تلفظ و گرامر را به صورت طبیعی یاد خواهید گرفت. شما معنی کلمات را با استفاده از وابستگی آنها به تصاویرشان و با تکرار و خواندن آنها بسیار بهتر یاد خواهید گرفت تا اینکه ترجمه فارسی آنها را حفظ کنید.روشی که در مجموعه Rosetta Stone استفاده می شود اکنون بهترین روش آموزش زبانهای خارجی است و در تمام مراکز آموزش زبان از آن استفاده می شود.

مهدی بازدید : 226 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

کشور سازنده مجموعه آموزشی : USA


دانلود رایگان آموزش زبان عربی به شیوه پیمزلر

 

Pimsleur Arabic

 

سری آموزشی پیمزلر عربی (pimsleur Arabic) یک سری 120 تایی از فایل های صوتی 30 دقیقه ای است که از مبتدی تا پیشرفته عرضه شده و مکالمه زبان عربی خاورمیانه و مصری را به شما آموزش خواهد داد. بخش زبان عربی شرقی شامل 90 درس و عربی مصری دارای 30 درس است. متد آموزشی این روش همانند روش آموزش زبان نصرت است. یعنی فقط با گوش دادن زبان عربی را یاد خواهید گرفت. ویژگی سری های صوتی Pimsleur این است که می توان از این فایل های در  mp3-player، تاکسی و اتوبوس و وقت های تلف شده برای یادگیری زبان عربی  استفاده کرد.

مهدی بازدید : 327 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

نرم افزار آموزش رزتا استون ترکی استانبولی Rosetta Stone Totale Turkish Version 4 از جمله شناخته شده ترین نرم افزارهای آموزش ترکی در دنیا است. متد نرم افزار رزتا استون بر مبنای یادگیری زبان مادری است. برنامه آموزش زبان ترکی با استفاده از تصاویر و ادای کلمات و جملات و همچنین با تکرار زمان بندی شده و در عین حال بدون استفاده از ترجمه یا گرامر زبان مورد نظر را به شما یاد می دهد.

مهدی بازدید : 143 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه ویدویی English Way یک دوره کامل آموزش مکالمه زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته است که در 24 DVD ساخته شده است. این مجموعه که توسط شرکت سازنده مجموعه English Today ساخته شده است، شباهت بسیاری به این مجموعه داشته و تمرکز اصلی آن بر روی مکالمات روزمره زبان انگلیسی است. هر درس از دو بخش 1- مکالمه های کوتاه و 2- آموزش گرامر زبان انگلیسی توسط یک استاد انگلیسی زبان تشکلیل شده است که به موضوع خاصی اختصاص داده می شود. مشاهده این مجموعه سبب Fluency بیشتر و اعتماد به نفس بهتر در مکالمات زبان انگلیسی خواهد شد. هر قسمت از مجموعه English way در حدود 30 دقیقه است که دارای زیرنویس انگلیسی نیز می باشند. همچنین علاوه بر فایلهای ویدویی، فایل های صوتی MP3 نیز به صورت درس به درس ارائه شده است که می توانید با مرور آنها تسلط بیشتری بر آموخته های خود داشته باشد. از دیگر ویژگی های این سری آموزشی این است که هر درس دارای یک فایل PDF است که در آن متن تمامی مکالمات، نکات گرامری، تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن را خواهید یافت. لهجه مکالمات این مجموعه American است.

مهدی بازدید : 130 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

کتاب ۴۰۰ کلمه ضروری برای تافل ، با نام لاتین ۴۰۰ Must have words for the TOEFL که توسط موسسه McGraw-Hill منتشر شده است یکی ازکتابهای مفید جهت تقویت دایره واژگان شما برای آمادگی آزمون تافل است. این کتاب به شما کمک می کند تا نمره بیشتری در تست تافل بگیرید و این کار را از طریق افزایش دایره لغات شما انجام می دهد. این کتاب برای تافل مبنی بر اینترنت یا Internet-based TOEFL طراحی شده است. برای توضیحات بیشتر یا دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مهدی بازدید : 136 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه آموزش زبان انگلیسی در خواب، مجموعه ایست به صورت صوتی، که آموزش انگلیسی را از طریق شنیدن، دنبال می کند. این مجموعه به صورت انگلیسی وفارسی است، به این صورت که تمامی جملات به صورت انگلیسی و سپس فارسی خوانده می شوند. این باعث می شود تا افرادی که سطح پایینتری دارند بتوانند استفاده کافی از مجموعه آموزش انگلیسی در خواب  ببرند. این مجموعه را می توانید در هر وضعیتی به کار ببرید. بهترین حالت استفاده از این مجموعه در حالت ریلکسشن یا استراحت است. این مجموعه کاملا به صورت صوتی و با فرمت MP3 تولید شده است و برای همین قابل استفاده در تمامی دستگاههای پخش صوتی قابل استفاده است. فایلهای این مجموعه آموزش انگلیسی را می توانید شبیه فایلهای موسیقی خود، روی هر دستگاه پخش یا موبایلی کپی کنید و در زمانهای استراحت از آن استفاده کنید. این مجموعه به صورت کامل برای دانلود قرار داده شده است. به ادامه مطلب بروید تا بتوانید لینکهای دانلود آموزش انگلیسی در خواب را دریافت کنید.

مهدی بازدید : 95 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

بسته های آموزشی Rosetta Stone که شامل نرم افزاری قدرتمند جهت یادگیری سریع و آسان زبان های خارجی می باشد، یکی از محبوب ترین ها در سطح جهان بوده و بسیاری از شرکت های بزرگ و کالج ها از این نرم افزار قدرتمند جهت آموزش کاربران و کارآموزان خود استفاده می نمایند.
با استفاده از این نرم افزار قدرتمند قادر به یادگیری اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خواهید بود، این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی آشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان، یکی از بهترین منابع آموزشی می باشد که نرم افزاری فوق العاده جهت آموزش زبان های رایج و مهم دنیا می باشد.

مهدی بازدید : 168 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از بهترین نرم افزارهای آموزشی زبان انگلیسی (آمریکایی) می باشد که به وسیله آن و در سطوح آموزشی جداگانه شما می توانید مهارت های ارتباطی بسیار مهم  زبان انگلیسی (آمریکایی) را بدست آورید تا در موقعیت های ضروری بتوانید از آن ها استفاده کرده و در بحث های مربوط به سرگرمی، فرهنگی، امور دولتی، بازار، مسائل خانوادگی، آداب و رسوم و ... شرکت کنید.

مهدی بازدید : 95 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار LINE یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای تماس های صوتی و تماس های ویدیویی و همچنین ارسال اس ام اس رایگان و نامحدود می باشد که امروزه بیش از 420 میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از 231 کشور در جهان از نرم افزار LINE استفاده می کنند.بوسیله نرم افزار LINE می توانید با تمامی با تمامی دوستان و آشنایانتان بصورت کاملا رایگان مکالمه صوتی با بالاترین کیفیت و ارسال پیام با سرعت بسیار بالا و کاملا نامحدود داشته باشید. همچنین بوسیله نرم افزار LINE می توانید تمامی فایل های مورد نظر خود از جمله فیلم، عکس و غیره را بین دوستان خود به اشتراک قرار دهید. نرم افزار LINE یکی از نرم افزارهای صدر نشینی جدول کشورهای سنگاپور،تایلند، تایوان، ژاپن، مالزی، ترکیه، ماکائو و هنگ کنگ می باشد. نرم افزار LINE دارای چت روم گروهی به تعداد بیش از 200 نفر می باشد. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار مکالمه و ارسال پیامک رایگان را در اختیار شما کاربران محترم قرار داده ایم. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید.

مهدی بازدید : 113 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار LINE ابزاری است برای چت و گفتگو که محبوبیت خاصی در سراسر جهان پیدا کرده است . کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند خیلی آسان به گفتگو با دوستان و آشنایان خود بپردازند . امروزه با زیاد شدن برنامه های چت و مسنجر کار های روزانه بسیار آسان شده و از همه مهم تر هزینه های تلفنی خیلی کم تر شده است که با نصب کردن نرم افزار LINE بر روی ویندوز خود می توانید از امکانات این برنامه بهره مند شوید . برنامه هایی از قبیل Viber و Line کارایی های زیادی در تلفن های همراه شما دارند به گونه ای که هر کاربر از اسمارت فون های مختلفی استفاده می کند می تواند از طریق ایمیل خود نرم افزار لاین برای ویندوز را فعال کرده و در فضایی بزرگ تر و راحت تر به گتفگو بپردازد .  تصور کنید که بتوانید به صورت رایگان از طریق کامپیوتر با گوشی های اندرویدی ، آیفون ، بلک بری ، ویندوزفونی و … مکالمه برقرار نمایید . این کاری است که نرم افزار LINE برای شما انجام می دهد . با این نرم افزار ، علاوه بر چت کردن رایگان می توانید عکس های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و همچنین تماس های رایگان را با کیفیتی خیلی خوب برقرار کنید . از ویژگی های خوب این نرم افزار می توان به تماس رایگان اشاره کرد که افراد زیادی در کارهای روزانه ی خود به این امر ضروری نیاز پیدا می کنند که با وصل شدن به اینترنت و با استفاده از نرم افزار LINE این کار خیلی راحت می شود . در این نرم افزار می توانید با کلیک کردن بر روی مخاطب مورد نظر و با انتخاب کردن گزنیه ی Video Call به راتی تماس تصویری برقرار کنید . از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار دسترسی به Time Line است که کاربر می تواند متن ، تصاویر و ویدیو های مختلفی را با دوستان خود به اشتراک بگذارد .

تعداد صفحات : 13

درباره ما
دانلود فیلم های آموزشی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,026
  • بازدید ماه : 1,026
  • بازدید سال : 19,949
  • بازدید کلی : 151,750